Animus_Venator, a többszörös visszaeső csíter vallomása.

 

Az interjú eredeti formájában a Hungarian Battlefield Comunity oldalán található, szerzője vFeri, a cikket Running Wild közölte le.

 

"vFeri hajlandó volt időt szánni és kifaggatni Animus-t, aki leginkább a csalásairól híresült el a Battlefield-es körökben. Az interjút eredeti állapotában hagytam, csak hogy mindenki át tudja érezni a magyar helyesírás zamatát. Véleményt meg mindenki alkosson maga. Köszönjük Feri az interjút!!!!

Tegnap üzent Animus, hogy szeretné hogy csináljak vele egy interjút. Kapásból visszautasítottam, mert úgy éreztem nincs miről beszélgetnünk. Aztán beugrott egy hsz a Communityn ami arról szólt, hogy jó lenne egyszer ha egy csíter megszólalna, hogy mit miért csinált. Gondoltam egy nagyot és elvállaltam, hátha kiderül valami, hogy egy csalás hátterében mi is húzódik meg. Jöjjön tehát az interjú!

Szia! Azzal kezdeném a beszélgetést, hogy a téma a bf-es multad esetleg a jelenedről fog szólni, Így érinteni fogjuk azokat az eseteket amik miatt bannoltak. Első kérdésem, hogy ennek tudatában vállalod-e a polgári neved, korod, lakhelyed, foglalkozásod? Ha igen akkor a bemutatkozást kezd így légyszives.

 Szia
Polgári nevem Bóka Krisztián de a játékban mindenki Animusként ismer Születési helyem Szekszárd, lakhelyem pedig Zomba 17 éves vagyok  jelenleg tanulok!!


Ami miatt bannoltak az az mert mé akkor gyerek ésszel gondolkodtam és nem tudtam veszíteni akkor kezdtem a játékot és ez volt az első eredeti játékom a SKY ellen volt egy warunk az LA* klánnal és akkor azt hidtem h ők is csalnak így egy barátom adott nekem egy hacket aminek a neve ELITE HACK volt ez a hack tartalmazta a wallhacket-no smoke crosshair settings és egyéb dolgok nem mentem volna bele ha tudom ennek a súlyát és bannol a pb de nagyon megbántam mert azóta elutasít a magyar bf2 közösség mert azt hiszik h csaló vagyok



Menjünk lépésenként ha nem baj! Mikor kezdtél el játszani a BF2-vel?
Nem probléma magam sem tudo pontosan de azt tudom hogy 2007-ben

Melyik volt az első klán ahova csatlakoztál?
az LA* klán volt ez mert a klán leaderrelnagyon jó kapcsolatba kerültem!

Ki volt a Leader?
1977mgm

 

Az LA-ból miért távoztál?
Volt ott a klán leadernek egy unoka öccse akivel nem nagyon szinpatizáltam és akkor ismerkedtem meg a SKY-os Bohoccal ekkor kezdtem el esl-en játszani és vol ott a Manchester nevű játékos akit most hubertus néven ismerhetünk velük nem voltam jóban és így távoztam!!

Ez most azért érdekes számomra, mer igaz később akartam nevekre kitérni, de így összepasszol a dolog. Tudsz róla, hogy Manchester is PB ban-os és ráadásul 1 nappal későb kapta mint te? Továbbá később megbukott mint Hubertus is?
azt tudtam hogy bannolták őt is mert ő is azt a hacket használta amit én ő is a barátomtól kapta akit GBM25nek hívnak ő már nem játszik!!!

Itt azért van némi összemosás, mert a PB szerint ugyanazzal a kulccsal Játszott GBM25 és Animus is. Erről mit tudsz?
GBM a haverom és először ő játszott Animus_Venátor néven de nekem adta anevet mert megvette a battlefield 2 deluxe-t és ezért tünt egynek de valójában 2 külömbözőről beszélünk!!!!

4 nap alatt a PB 3 bannt osztott ki kettőtöknek. Ebből te mennyit vállalsz be?
ha tisztázom magam akkor midnet de nem mind az enyém ha GBMről és rólam van szó akkor szerintem 2 az enyém mert egyszer publicon és egyszer cb-n is lefüleltek!!!

A CB a 4. dolog, de ez mondjuk annyira nem is lényeg. Említetted a SKY-os kapcsolatot. Milyen szerepe volt Bohocnak a te csalásodban, kérdem ezt annak tükrében, hogy nemsokra rá a SKY-os Sinkosamu is megbukott.
ők más dolog miatt buktak meg Bohoc egy nagyon jó fej ember most nem régen született a kisfia ezért látjuk keveset de valójában ő neki köszönhetem azt hogy így játszom mert ő mutatta meg az esl-t és a cb-t is de ő nem hacker ha erre gondolsz ő egy nagyon jó barátom legalább is én annak tartom és az akkori időszak legjobb klán leadere volt!!!

Nem gondolok, csak kérdeztem. Az LA után jött ugye a PYRO. Ez a klán többekközt arról híres, hogy jó sok PB banos emberkét adott a társadalomnak. Ezek tőled független csalások voltak, vagy volt benne szereped?
Semmi gond ígyvan a PYRO klánnak 4 klán leadere volt többek között én és Brannir barátom is de ezek a tagok akik csaltak azokról én nem tudtam más emberek is mondták h csalnak de nem hidtem el csak mikor ládtam akkor ő nekik megmodntam h vesznek új játékot és új accontot akkor maradhatnak többen meg is csinálták köztük én is csak amien nevek fenn vannak pb bannon azok az egyező cd kulcs vagy prefix változtatások miatt van de valójában 1 játékról beszélünk a pyro tagokról nem tudtam csak utólagosan és aki nem teljesítette a kérésemet ebben a szempontban azt kirugtam ekkor már tudtam h rossz dolog a csalás!!!!

Milyen érzés volt úgy játszani, hogy tudtad, hogy az eredmény amit épp elérsz az nem a te teljesítményed, hanem a csalás eredménye.
ő ez nem teljesen igaz mert ezt a hacket csak x használtam mind a 2x amikor lebuktam utána mikor bannolgatott a szerver az már a cd kulcs miatt volt ekkor már tisztán játszottam csak fertőző cd kulcsal az összes pont amit megszereztem és nyílán van tartva mind becsületesen szereztem meg semmi csalás nem volt a pontok terén!!!!

Nem a pontokról beszélek, az mindegy. Milyen érzés valakit lelőni úgy, hogy nem azért sikerül mert jobb vagy hanem mert használod a csítet?
Nem lőttem le egyetlen embert sem le a cheattel mert nem lehetett fél perc után ledobott a szerver ha bekapcsoltam akiket lelőttem az mind a saját tudásom volt!!

Mit gondolsz, érdemes volt használni?
Nem és nagyon meg bántam bocsánatot kérek a magyar bf2 közösségtől aki azt hiszi még mindíg hogy csaló vagyok és hogy rontottam a magyar szinvonalat ezzel arossz lépéssel de még akkor nem tudtam mi ennek a súlya és tudom hogy rosszul cselekedtem ezért vedtem új játékot és új nevet  rövídítettem az Animus_Venatort csak Animusra csak hoyg tudják nem vagyok csaló!!!

Említetted, hogy a SKY elleni waron azt gondoltátok, hogy ők csalnak. Miért gondoltátok ezt? Miért nem volt kézenfekvő, hogy egyszerüen csak jobbak? Mi keltette fel a gyanut?
az a helyzet h akkor kezdő klán volt az LA* és mindíg tuták hogy ki merre mozog erre gondoltunk de késöbb kiderült h sinkosamu és a többiek akiket elkaptak azok de ők akkor nem votlak waron tehát az acsapat nem volt csaló csak azt hidtem hogy azok mert túl jónak tűntek akkor nem tudtam hogy léteznek ilyen kaliberű játékosok míg meg nem ismertem a Team Hungary-t akkor tudtam már hogy léteznek ilyen kaliberű gamerek akiknek minden tisztelet

Ismersz olyan csíteket amik fizetősek és a PB nem látja?
nem mert nem nagyon érdekelnek ma már úgy vagyok vele hogy akit látom hogy elkaptak és tudom hogy hackel szívesen letörném a kezét maximális tisztelettel!!

Ismersz olyan játékost akiről tudod, hogy csalt és a PB nem fogta meg?
nem nem ismerek és nem is akarok!!!!

Minden esetben elhiszed, hogy aki nálad jobban játszik az tisztán játszik?
ígyvan ez köszönhető a Team Hungarynak és Bohocnak akik elvezettek az eslre!!!

Szerinted van annak a gondolatmenetnek létjogosultsága, hogy aki pénzes versenyen indul annak megéri a nyeremény érdekében olyan fizetős csítet használni amit a PB nem lát?
Szerintem nincs ráadásúl még versenyen nem is merném megcsinálni az az ember nem 100-as aki erre képes szerintem ha publicon használja valaki ezt az sem normális mert fizet a hackért kölcs patikára vagy adja a szegényeknek inább!!!

Pedig az ESL is elismerte, hogy a versenyeiken szereplő csapatok többsége használ egy csítet (nem nevezem meg) amit a PB nem lát. Egy alkalommal amikor pár órára sikerült felderíteni, tömegesen buktak vele az emberek, de a "hibát" a csít gyártója azonnal orvosolta. Nem gondolod, hogy ez ellent mond a véleményednek?
Nem érdekel hogy ellent mond nem tartom tiszta dolognak és sok embert díjaznak ezért elítélem az esl-t!! kulisszatitok meik az a csapat?

Na de ne kanyarodjunk el az ESL irányába. Szeretném még megkérdezni, hogy amikor a CB kitiltott csalás miatt, miért indultál másik accounttal el CB waron?
erre a kérdésre én sem tudom a választ azt hiszem kipróbálni akartam hogy működik -e mer szerettem warozni és nagyon kartam már de sajnos nem sikerül ezért döntöttem az új játék mellett!!!

Most mivel játszol?
most kaptam új számítógépet azt várom h a routeremet megkapjam és folytatom battlefieldes pályafutásom de ezek mellet játszom a CoD2vel és  Counter Strike összes kiadásával!!!

A COD sorozat ugye arról is híres, hogy a legtöbb csaló ott van. Ezt a PB-s bannok száma is mutatja. Nem zavar, hogy minden sarkon csalókba botlassz? Vagy esetleg te is idomulsz hozzájuk?
Tudom hogy sok a csaló benne és bosszant is ezért nem játszom vele annyit csak ha bohockodni akarok vagy unatkozom és unom a többi játékot nem használok hacket ebben ajátékban sem és smienben sem fogok soha többet ha hackert találok akkor inkáb ott hagyom ha neki az az élvezet hogy csaljon!!!

Azt gondolom eléggé körbejártuk a témát, így most nincs több kérdésem. Végezetül ha még el szeretnél mondani valamit akkor itt a lehetőség. Tiéd a szó!
Köszönöm szépe az interjút mégegyszer bocsánatot kérek a magyar bf2 közösségtől ha valaki haragszik rám a vétkem miatt de azt hozzá teszem aki azt hiszi hogy csaló vagyok annak elárulom h sok gather és waib esetén megérti miért ilyen a játk stílusom és hogy nem vagyok csaló nagy tagja lettem az Anti Hacker részlegnek és megvetem a csalókat!!! köszönöm a részvételt Sziasztok"

Szerző: ladista

1 komment

Címkék: battlefield2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr471715335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tHUNder_ · http://www.swat-4.hu 2010.01.30. 22:46:40

Érdekes az interjú, de amire számítottam az benne is volt.
Folyton, szinte minden válaszban mentegette magát a srác:)
Véleményem szerint ha nem bukik meg, akkor a mai napig is használná a csitet. Szánalmas kis... mondjuk az életkora miatt többre is képes lehetne, de hát vannak későn érő emberek :)
süti beállítások módosítása