Keserűség

2010.07.21. 10:04

A magyar Battlefield oldalon (direkt linket szándékosan nem teszek be) fut egy cikksorozat a magyar Bad Company 2 szerverekről.

A közösség nem szereti a HC-t. Rendben, elfogadom, ha nem is értem meg.

A fenti oldalon futó cikksorozat szépen sorjába vette / veszi a magyarok által üzemeltetett BC2 szervereket. Készítenek a bérlőkkel egy rövidke interjút a szerverről és leközlik hetente - kéthetente.

Örültem neki, mert úgy vélem, ez jó reklám lehet a vLr szervernek, jó reklám lehet a HC módnak. Sajnos azt kell látnom, hogy lassan az összes normal módban futó -néha éppencsak üzemelő, alig látogatott- szervert leközölték, míg a vLr, Magyarország eddig első és egyetlen only HC szerveréről jótékonyan elfeledkeztek. Nekem nem mániám a helyezés, nem hajtogatom naponta, hanyadikak is vagyunk, de rátekintettem én is a sorrendre és keserű csalódással vettem tudomásul, hogy sok, már reklámozott szerver a hátunk mögött kullog látogatottság tekintetében. Lassan már a privát, nem ranked szerverek következnek.

Valaki az egyik fórumról azt írta, hogy tessék, itt az ingyen reklám. Kérdem én: hol? A HC ennyire le van szarva? Ennyire lenézik a "normálosok"? Esetleg az egyetlen magyar HC szeró nem érdemel meg annyit, hogy megemlítsék? Ki kellene írni, hogy sógor-koma-jóbarát alapon megy a sorrend...szar érzés.

Szerencsére a szerverünk beindult. Naponta egyre többen látogatnak fel rá, estére már várólista is kialakul. A visszatérő játékosok száma napról napra növekszik, esténként (hétvégente szinte egész nap) élvezetes, jó játék szokott kialakulni. Számomra ez megfelelő elégtétel a nélkülözésért...és a legfontosabb.

 

Szerző: ladista

3 komment

Címkék: vlr bfbc2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr712165509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

slevinhun · http://blog.slevin.hu 2010.07.21. 17:58:05

ez magyarország...
szarjál rá. lényeg, hogy nekünk jó legyen. bár meg kell mondja nekem se... :D

Sleziii (törölt) 2010.07.24. 01:03:27

Írj nekik egy e-mailt. :P

Amúgy meg ne foglalkozz vele, felesleges. :)

eugabesz 2010.08.10. 12:41:09

Nagyon sajnálom,hogy így látod.
Biztosíthatlak,hogy semmilyen sógor-komaság nincs benne,sőt...az IRAM szervernek kellett volna a legelsőnek lennie,vagy mondjuk a bf.hu-nak,de nem így történik a kiválasztás.(itt jegyzem meg,még mindig nem szerepelt pl. az IRAM)
Nagyon egyszerű oka van a sorrendnek,teljesen random módon következnek a szerverbemutató cikkek,mivel én is dolgozom,mikor érek rá,mikor nem...
Kit hogyan,mi módon tudok megintejúvolni az csupán az elérhetőségen múlik.Van akitől már 1 hónapja elkértem az adatokat és még mindig nem érkezett meg,van akit el sem tudok érni,annyira inkognitóban van,hogy nem tudok kit kérdezni.
Nyomozni sincs mindig kedvem,így ami éppen rendelkezésre áll adat,azt osztom meg a közösséggel.Aztán,hogy mikor kerül ki a cikk,nem az én asztalom,mert a szerkesztés,(battlefiel.hu) a Drang dolga,amint a korrektúrázás,esetleg hibajavítás stb.
Tehát ha a közös admin-oldalunkon leadom a kész cikket,a további sorsa nem rajtam múlik.
Ha megkapok minden adatot,a jövő héten ígérem lobbizni fogok érte,hogy bekerüljön a szerveretek a közösségi oldalra.
Amúgy meg tényleg nem számít annyit a népszerűségnek,mint amennyit egyesek tulajdonítanak neki.
Azt nem mondom,hogy egyáltalán nem,de a szerver a rajta játszók "viselkedésétől" lesz népszerű,vagy sem.
Ha hibáztam volna megítélésetek szerint,akkor ezúton is elnézést kérek a csapattól.
További jó "öldöklést" kívánok,eugabesz voltam.
süti beállítások módosítása