A HELIX ismét alakított, bár most nem vLr tag lett az "áldozat".

Szó szerint idézem Darknesst, alias Tru-t (ő volt az, aki a saját csapatát lecsürhézte, mikor azok kempeléssel vádolták a vLr szerveren lévő tagjait) a SWAT4 Hungary oldalról:

Pacsi Mindenkinek!

Imádok írni, csak már megszokásból írok, hiszen megint meg lettem fenyegetve, hogy megvernek, Bannolnak az FHG Serverről
Tegnap gondoltam délelött felnézek az FHG serverre, hiszen láttam, hogy ott van Ai meg egy-két komoly arc, akivel lehet játszani.Felmentem és az baszta a csőrömet, hogy Kedves HLX Bá Ai-t ill. más arcokat ezekkel a szokásos (kemény rajgyerekvagyok beszólok neked, mert a monitor másik felén vagy)cheater vagy, a kurva anyád szavakkal sértegette.Írtam a gyereknek szépen, hogy "Bá csend legyen, vagy el lehet vonulni a serverről" Válasz: Kussolj!
Elösször hagytam, hiszen a kis hülye majd csak rájön, hogy kinek beszél az ország másik feléről.... 2 perc után megint beírtam szépen, hogy "Bá csend legyen, vagy el lehet vonulni a serverről" Válasz: Kussolj köcsög!
Beírta, hogy mutedoljam nyugodtan.Mivel elég rövid az egér és nem akartam megerőltetni, Bannoltam a serverről.Kis idő elteltével rájöttem, hogy volt egy postás is a serveren amitől mosolyra állt a búrám.HLX Bá üzenete: "Anyátokat, a HLX Serverről bannolva lesztek". Ha már egy postás volt a serveren, akkor feladom a választ, hátha a hülye átadja neki.Válasz rá: Minket nemtud meghatni a bann,eleve dinamikus IP-t bannolgathatja élete végéig.Az FHG serveren jól megvagyunk mi és nem kellenek ide a "Pro"játékosok.Jah és mond meg neki, hogy hülye a postás"Gondoltam átadja neki, és magába száll kicsit a postás is ill. a Kedves pro gyerek!

Húsztíz van és ha meglátom, hogy egy kis szánalmas faszparaszt van a serveren automatikusan bannolom!!!!
Nem érdekel, hogy kinek fogja elsírni a bánatát de az FHG serveren nincs anyázás ill egyébb sértő megjegyzés más felé.

Röviden ennyi a történet!

Üdv,
Tru

Röviden tényleg ennyi. Hozzáteszem, hogy a swat4 fórum ezen topicjában Pitbull egy hozzászólással korábban volt felháborodva (na jó, kicsit szépítettem) HLX Lithium viselkedésén. Őszintén mondom, élőben kíváncsi lennék ezekre a HELIXesekre és FREE (jelenleg FREE és HYPER, lol) tagokra. Nem verekedni szeretnék, csak finoman érdeklődni, mégis hogyan képzelik ezt magukról, hogy mernek ilyen hangnemet megengedni? Tudom, net, meg anonimitás, de ha itt sokunktól nem olvastam még egy rossz szót sem különféle szervereken, különféle játékokban, akkor úgy vélem, mások is visszafoghatnák magukat. Pláne úgy, hogy nem is saját szerveren vannak, hanem másokén (emlékeztek még a FREE lowok "szenvedésére" más szerverén, mennyit próbálkoztak, hogy kickeljenek bennünket?). Ha jól emlékszem, saját szerverükön tilos a flame és a káromkodás, talán ki is van írva a szerverszabályzatba...más szerverekre meg nyugodt szívvel "odaszarnak"?

Szép kis bunkók...

Szerző: ladista

4 komment

Címkék: swat4

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr51796578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FHGPitbull (törölt) 2010.04.22. 22:51:37

Hogy a viharban tudok csatlakozni a Teamspeak 3 szerveretekhez sejj? :-)

Nem tók jelszót. Valaki megírná?

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.04.23. 11:59:19

Legjobb tudomásom szerint nincs jelszó :P

FHGPitbull (törölt) 2010.04.23. 23:54:42

Drága Ladi!

Akkor gyorsan találjad kifele, hogy miért írja ki, hogy invalid password!!!
Ne tornászd az agyam felvele! :)

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.04.24. 11:05:53

Hát ha megköveznek is, akkor is azt mondom, hogy a TS3 szerverünkre nincs jelszó...komolyan, most néztem meg, azt hittem, talán anshinék állítottak be valamit a sok potyaleső miatt, de nem. Nincs jelszó :)
süti beállítások módosítása