A legalja...

2010.07.18. 19:32

Szintén SG fórumról egy igazán elmés hozzászólás, hogy a kommentelő szerint miért van elrontva a HC mód BC2-ben:

Még egy plusz:
Nem látszik mennyi ammom van. Ennek mi értelme? Konkrétan akkor szúrt szemet, amikor ráültem egy ammo dobozra, hogy visszatöltsem a c4 készletemet.. :/
Nekem marad a normal. Ez a HC így szar. Elég lenne egy 3d spot off, health 50, minden más marad ahogy van. Úgy nyomnám.

 Sok kommentárt nem fűznék hozzá...értitek..nem azért szar a hc, mert könnyen lelövik (bár emlékeim szerint pár hete ez az user még az állította), nincs legal-wh...nem. Az a legnagyobb gondja vele, hogy nem tudja, pontosan mennyi lőszere van.

Természetesen arra már nem jött rá az okos "mai játékos prototípus", hogy HALLANI lehet a visszatöltés folyamata közben, hogy mennyi lőszert, aknát, c4-et vett fel. Jaaaa, hogy játék közben számoljon, hogy 1-2-3? Naneeeee, hisz a "kis szabadidejében, nehogymá' számolnia kelljen"...szánalom.

Szerző: ladista

11 komment

Címkék: bfbc2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr452159364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pecek_2SD 2010.07.19. 13:40:55

Ez távolról sem 'szánalom', tényleg rettenet nagy baromság, hogy nem írja ki, mennyi lőszered van. Az, hogy nincs térkép, meg spot, meg célkereszt az oké, na de ha az kifér a képernyőre, hogy kik vannak a squadodban, akkor az már miért nem, hogy hány lőszered van?
Pl medicnél kurva gáz tud lenni, ha a legszarabb pillanatban fogy ki a lőszer, mert uram bocsá' épp nem figyeltél arra, hogy mennyit lövöldöztél vele - azt a szart meg normalon is esélytelen újratölteni tűzharc közben.

A másik meg, a spot. Miért lenne 'legal wh'? Mindenki használhatja, de attól még, hogy van, nem feltétlen tudod leszedni az ellenséget, semmi baj nincs vele - inkább a defibrilátor miatt sírnátok, az az igazi faszság, nem ez.

anshin 2010.07.19. 19:30:44

Hát a szánalom, lehet kicsit erős kifejezés volt, ám a többivel semmiképpen sem értek veled egyet.

Nem tudom, de én úgy vagyok vele, hogy ha nekem összejön, hogy tudok figyelni erre, akkor mások is. Nagyon ritkán fordult elő velem, hogy kifogy az MG3, pedig az a többihez képest, elég gyorsan kiköpi a tárat, de ha még elő-elő is fordul, akkor is azonnal elő a pisztolyt és mehet tovább a dara. Az esetek nagy %-ban bejön, a többi, meg így jártam.

Egy idő után tökéletesen lehet érezni, mikor kell tárazni és nálunk valahogy mindig kapok lőszert szinte folyamatosan a csapatársaimtól, így ilyen gondom, amit te meg említettél még nem volt.

Azért Hardcore a Hardcore az én felfogásomban, hogy picit hajazzon a valóságra, ha nem is teljes mértékben. Nem tudom járt-e a kezedben valamilyen lőfegyver, esetleg volt-e alkalmad egy AK-47 használni, sportlövészet vagy egyéb lőtéri alkalom keretein belül, de ha ott megmondod, hogy egy-egy sorozat után hány golyó van a tárban, isten bizony térdre borulok előtted.

A spot meg egyértelműen gyári WH. Pontosan azért mert, akit megjelölnek, annak arról fogalma sincsen, tehát elméletileg esélye sincs a védekezésre. Szar dolog, ha semmiből a segged alá dobnak egy gránátot vagy úgy futnak rád a sarkon, hogy azonnal lőnek téged.

Ha egy konkurens játékot hozzak példának, mint az America's Army-t, ott már elég régóta van spot, de csak a helyet jelöli be a térképen, nem magát az ellenfelet. A többit rábízza a játékosokra. Nem elfogadhatóbb?

A medic és élesztés témáját én is megírtam az SG, de csak mert... bejegyzésemben, nézd meg azt is. Abban is leírtam, hogy kajak elkúrt egy dolog a full HP-s azonnali élesztés, sőt, leírtam azt is, hogy milyen megoldást ajánlanék a fejlesztőknek.

Sajnálom és elnézésedet kérem, ha ladista megsértett volna a szánalom jelzővel, kicsit el ragadtatja magát, ám én is kitartok a HARDCORE mód mellett, sőt, sokkal keményebbre venném a dolgot ha rajtam múlna...

Szerintem is HC-n indul az igazi játék, sokkal igazságosabb, mint a normál mód, és remek kihívás. Akik komolyan szeretnek játszani és fejlődni akarnak, azok csak ebben találhatnak önmagukra :)

Pecek_2SD 2010.07.19. 20:09:54

Dehogy lettem megsértve.:)

Én szívesebben játszok normal szerveren, csak ritkán megyek hc re, nagyobb létszámnál általában sokkal jobban kell sunnyogni, azt meg ezeken a kis pályákon nem igazán lehet(conquestben még nagyritkán, de rushban jóformán esélytelen) - kopterekből meg egyből kiszednek a csipák, még egy szaros vss el is(MI24 ből nehezebben, de az apache meg a black hawk szinte semmit se ér, ha rálát egy lövész - mondjuk az utóbbi pilótáját szinte bármivel ki lehet szedni.:D) Tankozni meg nem szeretek.:P

Elolvastam az SG-s postot is, nehéz a döntés azzal kapcsolatban amit írtál, reálisabb lenne, az igaz, viszont a játékélményt tönkretenné ha állandóan felhúznak aztán egyből le is lőnek(akkor esetleg nem sírna miatta a tömeg, ha visszakapnád az előző 'életedet'(ha élesztésnél eltűnne egy halál a statból), máskülönben nagyon anyázna miatta a legtöbb játékos.)

Több mint valószínű, hogy nem tudnám megmondani, hány lőszer van benne, viszont azt se tudnám,hogy hol vannak a társaim, mm re pontosan, hogy honnan lőttek rám, egy láblövés után nem tudnék sprintelni(a szemem pláne nem lenne véres), és nem tudnék a haveromnál újjáéledni - sőt, egyáltalán nem tudnék újjáéledni.:P

Azt is lehetne szidni, hogy látod, ha eltalálod az ellenségedet(nem vagyok benne biztos, de szerintem ez hc n is így van), van itt olyan dolog bőven, amitől távolról sem reális ez a játék(tegye fel a kezét, aki tud tankot, helikoptert, quadot és autót is vezetni - na meg hajókat. Mármint az összeset.)

Aki szimulátort akar, menjen armázni, ez nem szimulátor, szándékosan nem az, ezért kár is annak gondolni, akár csak egy kicsit is.:)

A spotról még egy kicsit. Egészen biztosan leöltek már engem is párszor így, de megmondom őszintén, egyáltalán nem zavar, én is használhatom, ha meg az ember elég óvatos, akkor nem valószínű, hogy észreveszik, és nincs semmi gond.[persze azt is értem, hogy sokakat zavar, de szerencsére vannak szerverek bőven, mindenki úgy játszhat, ahogy szeretne.:)]

anshin 2010.07.19. 21:11:35

elhangzott a kulcs mondat is, hogy van sok szerver, mindenki játsszon ott, ahol legjobban megadják neki azt, amire vágyik.

Csak sajnos a vélemények nem tiszteletben tartása mindig ide vezet. Ha valaki leírja értelmes ember módjára miért szereti inkább a normál módot, akkor nincs semmi gond itt se és nem születik ez a legalja bejegyzés sem, ám még azt olvasni, hogy a HC az szar, addig például engem is leszaroznak, mert nekem meg a HC a kedvenc.

A vélemények eltérnek, például te azt mondod, hogy sokakat idegesítene, hogy rögtön lelövik megint, ha felélesztik, még én azt mondom, hogy sokkal kiegyensúlyozottabbá válna a játék, mivel a medicek sokkal jobb helyzet mérlegelésén múlna, kihez érdemes menni és kihez nem. Úgy gondolom, hogy a jó helyzet felismerés, mérlegelés és jó döntés a jó játékos egyik ismérve. Ezt szolgálná az olyan mód, mint a HARDCORE. De tiszteletben tartom azok véleményét is, akik szimulátor helyett, játszani akarnak, mind addig, még nem akarják meg magyarázni, miért szar a HC.

Szerintem szakadatlanul lehetne érvelni mindkét mód mellett, ám ezek akkor is személyfüggő dolgok lesznek.

Biztos sok olyan játékos van, akik hasonlóképpen gondolkoznak, mint én, illetve mi (vLr) és ezek töltik meg a szervert. Én szeretem a realitás és a kihívást, de már nem vagyok annyira fanatikus, hogy szimulátorral játsszak. A BC2 némi változtatással és kiegészítéssel tökéletes játékom lehetne és mindazoknak, akik hasonlóképpen vannak a dolgokkal :)

anshin 2010.07.19. 21:16:56

Még a medic részhez :)

Arról nem is beszélve, hogy mikor összetalálkozok 3 játékossal, sikerül meglepetéssel egyet azonnal megölni, ráfordulok a másodikra, még azt elkezdem ölni, a medic már fel is húzza az elesettet, majd szépen elfogy az életem.

Könnyű mondani, hogy a medic az első, de erre azt mondom, mivel a kaszt cserélhető a fegyver felvétellel, tökmindegy kit lövök elsőnek, mert úgyis meghalok és úgyis 3 ember megy tovább.

Ha kapna az élesztett 10HP-t akkor a medic is lehet a harcot választaná az élesztés helyett, ezzel viszont lényeges esélyt adva, hogy ha szerencse és a tudás megvan, akár mindhárom játékossal tudnék végezni, ezzel megvédve például az mcomot.

Szerintem sokkal igazságosabb lenne, de itt a kulcsszó a szerintem.

Pecek_2SD 2010.07.21. 06:26:34

A medic hacsak nem a haverjáról van szó csak azért éleszt, mert A, nem akar megdögleni, vagy B(és ez a gyakoribb), mert kurva sok pontot kap érte. Ha a srác 10hp val éledne, a medic akkor is felhúzná, és jó eséllyel akkor is meghalnál, mert nem tudsz egyszerre három felé lőni, hc-n meg mint tudjuk elég kevés az élet. [egyébként az 1v3 ra volt már pár példa, és sikerült is - szigorúan hc ról beszélek persze, normalon elég valószínűtlen.]

Nem kéne magadra venned ha azt mondják, hogy a hc szar. Feltételeztem mondták már páran azt is, hogy maga a játék baromság(nem konkrétan a bc, hanem általánosságban.) Ha azon nem akadsz fent, ezen sem kéne.:) Amíg téged szórakoztat teljesen mindegy, mit mond a többi ember - persze ha törvényes keretek között mozog a dolog, az erőszak és társai nem tartoznak ide.:D

anshin 2010.07.21. 08:36:09

@Pecek_2SD: hmm, na látod, mondjuk erre a pont dologra nem is gondoltam. Nem nagyon szoktam foglalkozni a pontokkal. Én inkább a ölés halás arányt szoktam figyelem előtt tartani, ám a pontok ösztönzik a játékosokat, hogy azt csinálják, amit igazából kellene nekik.

Mi szépen "elkritizáljuk" a készítőket, mégis, el se tudjuk képzelni, milyen nehéz feladata van a fejlesztőknek ezeket kitalálni :)

Pecek_2SD 2010.07.22. 05:47:43

Ami azt illeti, én el tudom.:D Lehet kritizálni nyugodtan, nem ingyen van a cucc, és a fejlesztők vannak a játékosokért, nem fordítva.

Igazából ami itt újdonság volt, az kb semmi, a rombolhatóságot ellőtték még az előzőben, a többi meg vagy más játékban volt, vagy előző bf ekben, szóval kitalálni nem nagyon kellett, inkább csak balanceolni - ezt meg csak hellyel-közzel sikerült sajnos. [arról nem is beszélve, hogy a dice összes designerét tarkón kéne lőni a sok faszság miatt, amiket kitaláltak, és amiért ennyire lebutították a régi részekhez képest a bc t.]

Ez meg már nagyon randán off, de nem tarthatom magamban, mert valamikor előtörne mint a nyolcadik utas, a legjobb az lenne, ha a bf2-t csinálnák meg a bc2 technológiájával,akár ugyanazokkal a pályákkal, de egy 1:1 remake lenne - ostoba hibák és designeri döntések javítása után persze.

Debilon 2010.07.22. 15:03:53

@Pecek_2SD: na ez az utolsó bekezdéses ötlet nagyon jó! Karkand vagy Wake nagy királyság lenne :D

anshin 2010.07.22. 17:38:09

@Debilon: aztat' híjják' májd' Battlefield 3-nak ;Đ
süti beállítások módosítása