Szóval tHUNder "barátunk" bealkotott. A hozzászólásait lejjebb beidézem, véleményem róla szintén a "tovább" megnyomása után található.

Elsősorban álljon itt kedves jóakarónk aznapi hozzászólása az sg.hu fórumán, mikor eldöntötte, visszanyalja magát sorainkba.

Idézem:

Köszönöm a mai játékot HUN-SPECNAZ-nak.
Remek időtöltés volt és sikerült a vLr szervert letesztelni teljes terhelés alatt (16/16), végezetül pár screen:

Eggyel feljebb meg:

Továbbra is várunk mindenkit a szerverre,. Idézve HUN-SPECNAZ-t: "eddig sehol sem volt ilyen jó pingem" :)

Ezek után (ezen hsz-ek idézésével) támadott le xfiren az újboli tagsága érdekében. Persze anshin engedélyével, akit -talán nem emlékszik rá- mindenféle dagadt disznónak elmondott és szívesen elpicsázta volna IRL. Körbekérdeztem a tagokat, ellenvetése senkinek nem volt, csak kétkedéssel álltak hozzá a dologhoz, mondván: a kutyából nem lesz szalonna. Személy szerint szeretek még egy esélyt adni az embereknek, szóval nem törödtem az intésekkel. Rábólintottam. Hülyeség volt...

Első kérése rögtön a BC2 szerveradminsága volt. Elismerem, fizetett volna érte, de pár bejegyzéssel lejjebb leírtam, ez nem lesz fizetésfüggő. Azt is elismerem, hogy akkor még úgy gondoltam, egy csapat vagyunk, akinek kell, biztosítok adminhozzáférést a szerverhez. tHUNder meg is kapta (ismétlem: nem fogadtam el érte semmit, hiába ajánlotta). Sajnos a BC2CC alapján megnéztem tevékenységét abban a kis időben, míg hozzáfért a szerverhez. Valóban megkeresett egy magyar srácot, SPECNAZ-t azzal a céllal, hogy közénk csábítsa. Sajnos ezt úgy hajtotta végre, hogy serverüzenetekben illetve admin YELL-ben üzengetett neki. Gondolom a többi játékos, aki a szerveren volt, biztosan örült játék közben ilyen villódzó üzeneteknek, hogy van-e klánod, hallassz? stb...Eközben Rush elmagyarázta, miért nem jó, ha mindenkinek van adminja a szerverhez. Értelmesen leírta, érvekkel alátámasztotta no és nem kevés klános tapasztalata is van, szóval megváltoztattam az elgondolásomat. IRC-n privátban leírtam tHUNdernek a döntésem, sajnálatomat fejeztem ki és kértem, hogy nehogy megharagudjon. Eközben már feljött IRC-re SPECNAZ is, akit -úgy vélem- normálisan, egy baráti társasághoz méltóan fogadtunk. Privátban tHUNder dühöngött. Semmilyen magyarázatot nem volt hajlandó elfogadni, azt hajtogatta, hogy mi leégettük. Nem tudom, mivel, direkt privátban írtam rá és ott folyt az egész vita. A vége az lett, hogy SPECNAZ-nak azt írta, sajnálja, hogy felcsigázta, de egyvalaki nem egyezik bele a tagságába. Elmondanám, hogy mindenki nagyon várta őt, mert az admin toolos statjai szerint nem lehet rossz játékos. Senki nem akarta elzavarni, tHUNder egyszerúen besértődött és úgy gondolta, ő hozta, el is viszi. Meg is tette, utána a szerveren már killer prefixel játszottak.

Néhány napig nem volt gond. Rush az előző postban leírta a történteket. Megnéztem tHUNder sg-s hozzászólását. Bevallom őszintén, az események tükrében valami durvábbat vártam, legalábbis perrel való fenyegetőzést (mikor privát irc-n már rágalmazást emlegetett, feljeslett előttem a múltkori eset :D). Ennek ellenére:

vLr szervert ne keressétek, nagyon nem stimmel, holland szerveren van és iszonyat lag hegyek vannak már 3 napja.
Tud valaki egy jó magyar szervert ahol nem kell hitbox gondokkal küzdeni?
Előre is köszi.

Most nem boncolgatnám, hogy ez most hitelrontás-e...ÉN / MI nem fogunk perrel meg feljelentéssel fenyegetőzni. De mindenki vonja le a következtetést magának, tHUNder mennyire egyenes. Annó Vili sokkal jobb volt ebből a szempontból, mert ő legalább nyiltan kimondta az utálatát és permamensen gyűlölte a vLr-t. Nem dörgölőzött, nyalt, majd ugatott minket.

A holland szerverrel kapcsolatban: a PH! szervereket kb egy hete angol szerverekről áttették holland szerverekre és mindenki örömét fejezte ki, mennyivel jobbak a pingek, mennyivel laggmentesebb a játék...a torrentet le kell kapcsolni a háttérben, ezt már a kezdők is tudják.

Végezetül a viszontválaszom:

Első és utolsó hozzászólásom ebben a témában:

-ha bajod van velünk, feljössz IRC-re vagy a blogra és elsírod azt nekünk
-ha bajod is van velünk, szíved joga, de hazugságokat ne állíts
-pár napja még nem volt velünk bajod, akkor meg majd kinyaltad a szerver seggét, azóta nem lett állítva rajta semmi sem és a szolgáltató sem baszakodott vele
-szerencsére más magyarok nem osztoznak a véleményedben (pl az a srác sem, akit hívtál, majd miután leléptél, szintén egy hazugsággal elriasztottad sorainkból)
-tetszik vagy nem, ezen a szerveren nem lesz sniper-paradicsom...aki ezt nyolcadjára sem érti meg, azt tudom sajnálni

Röviden ennyi. Te is jól tudod, hogy még bőven írhatnék Rólad és a cselekedeteidről szaftos részleteket. Én azt sem bánom, ha többet nem találkozunk a neten. Bye!

 

 

Szerző: ladista

3 komment

Címkék: vlr bfbc2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr382095060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anshin 2010.06.20. 12:44:27

"Persze anshin engedélyével, akit -talán nem emlékszik rá- mindenféle dagadt disznónak elmondott és szívesen elpicsázta volna IRL"

Engedélye az túlzás ;Đ Annyi tény, hogy privátban megkeresett, hogy zavarnám-e, ha ő újra tag lenne. Erre a válaszom az volt, ha konkrétan zavarna, arról tudna, az, hogy újra úgy mond barátok legyünk ismét, ahhoz több kell, mint sem annyit mondunk, új, tiszta lapot kezdünk.

Szóval, lényegében annyi volt a vége, ha a többiek, azaz ti, elfogadjátok, visszaveszitek, akkor én nem fogok belekötni és majd az idő megmutatja, tényleg annyit változott, mint amennyit ő magáról állított, és majd a tettei megmutatják, hogy lehetünk-e ismét jó viszonyban.

Úgy látszik az idő gyorsan telik ;Đ Ezek szerint tHUNder ugyanolyan, mint rég, hirtelen haragú, nem képes elfogadni olyan dolgokat, amik neki nem tetszenek. Szóval majdnem olyan mint ÉN ;ĐĐĐ csak én per helyett letiltom az embereket ;ĐĐĐĐĐĐĐ

Sleziii (törölt) 2010.06.20. 16:42:58

Megsértődött mert visszavették az adminját? Úgy érezte magát, hogy le van égetve?

Thunder GET A LIFE!!
süti beállítások módosítása