Visszatértem!

2016.07.12. 10:38

Kedves 0 olvasó, örömmel jelentem be, hogy a blog területére visszatértem!

Játékszokásaimban jelentős változás következett be: szinte teljesen átálltam az erős sötét, konzolos oldalára, az utóbbi években Playstationon töltöm az időmet, számítógépet leginkább csak böngészésre használom.

A régi ismerősökkel, netes haverokkal megszakadt a kapcsolat.

Slevin egy komoly vita után (amiben sajnos én is teljesen benne voltam) eltűnt, egy ideig a World of Tanks-ben igazgatta klánjait, manapság nem tudom, mivel játszik.

Anshinnal még tartom a kapcsolatot, havonta-két havonta váltunk neten pár szót, mindig húzza az agyamat, hogy átpártol konzolra, de nem fog soha, ismerem :)

Street szintén eltűnt, manapság a motorozás szenvedélyének él, szerintem nem nagyon játszik már.

Slezi már 2010-ben lelépett, steamen szoktam látni, de a kapcsolat teljesen megszakadt.

Tomóval az utóbbi években egy szót sem beszéltem, nem tudom, mi van vele, pár hónapja Battlefield4-el játszott néhány kört.

Debilon  sem játszik már annyit, mint régen, de vele legalább találkoztam személyesen tavaly.

Rush szintén eltűnt a látókörömből, talán a szakadáskor ment Slevinnel, nem emlékszem pontosan.

Sajnálom amúgy, jó kis társaság volt, kár, hogy senki nem volt hajlandó kompromisszumra, mindenki ment a saját feje, önös érdeke után.

 A blogot a továbbiakban egyedül fogom szerkesztgetni saját örömömre.

 

Szerző: ladista

Szólj hozzá!

Címkék: vlr

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr528882326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása