SWAT 4 scene 2010.

2010.01.30. 21:45

A vLr-t ismét banhullám érte el, ezúttal a FREE szerveren.

 Nehéz érzelmek nélkül írni a ma esti, alig egy órás játékról. Nem is fogok, mert roppantul felidegesítettek a FREE-sek. Hogy miért? A történet:

Ma este unatkoztunk és mivel Tábornoknak nem tetszik még a Battlefield 2, ezért felmentünk a FREE szerverre szórakozni kicsit. Debilon pár perc késéssel követett kettőnket. A szerveren a FREE klán öt "jeles" képviselője rontotta a levegőt: Lali, Gottfried, Lee, Sharp, Gjano. Természetesen egy oldalon voltak, gondolom TS támogatás mellett. A fentiekből következik, hogy mi is egy oldalra kerültünk. A belépéskor elkövettük azt a hibát, hogy vLr prefixxel mentünk fel a szerverre. Ezt a hibát soha többé nem követjük el.

Nem tudom, ki mennyire ismeri Tábornokot (vagy eredeti nickén mocsok...tudjátok, ő játszik a kezdetek óta a swat4-el...), de aki ismeri, tudja, hogy ő nem kemper stílus. Ellenben iszonyat jó lő...és nem csak swat4-ben. Debilon? Többet öli saját csapattársait, mint az ellenfelet. Én meg inkább a kemper irányba orientálódok, legalábbis a lassú mozgás híve vagyok.

A mai swat4 scene "milyenségét" mutatja, hog a szerverek két mapon futnak csak: Foodwall és Fairfax. Miért? Ez a két legkisebb térkép, itt folyamatos akció lehet, a kicsi terek miatt a sprések sokkal nagyobb előnyben vannak, mint a fegyveresek. Magyarán: a saját balfasz stílusukhoz kerestek két mapot.

Ebből következik, hogy nem szeretik, ha azokon elég rendes verésbe szaladnak bele. Így volt most is. Tényleg klassz összjátékkal, kicsit kempelősebb felfogásban, de alapos leckében részesítettük a FREE-t.

 Nem ajnározom magam, nem én voltam ilyen jó, hanem az ellenfél ennyire agyatlan. Sokszor kettesével-hármasával lőttük őket, mert annyi eszük nem volt, hogy valahova egymást fedezve és nem sprével rontsanak be. Éppen itt az ideje, hogy megtanulják, hogy ha én lassan gyaloglok és nem rohanok, akkor én hallani fogom a rohangáló ellenfelet

Ez volt az első kör. Kör közben meggyanusítottak minket, hogy csalunk, majd mikor magyarázatba kezdtem, Lali nemes egyszerűséggel lenémított mindhármunkat, mondván flémelünk. Nem tettük, a FREE-sek minden egyes frag után szídtak minket, lecsalóztak. Persze jobban nem ment nekik a játék a némítás után sem.

Komolyan mondom, nem emlékszem, mikor éreztem ennyire a játék ritmusát. Gyakorlatilag minden bejött. Ehhez kellett egy FREE is, ennyire ész nélkül játszani látni valakiket, főleg egy klánt, ritka látvány. A panaszkodással, vádaskodással több időt töltöttek, mint a játékkal. Lecsalóztak, hogy lőhetetlen vagyok, de nem vették figyelembe a heavy páncélomat és a sisakomat. Csaló voltam, mert rövid ideig hatott rám a stinger...előbbi felszerelésben álltam harcba. Egy-két lövéssel lelövöm őket? Bakker, mondom, AK-t hordok, ők könnyű páncélt, mit akarnak? Mikor végre rájöttek, hogy talán gázt kellene használni ellenem, de így sem tudtak elkapni a kíváló hátvédeim miatt, akkor azért voltunk csalók.

Komolyan mondom, a végén má idegesítettek az állandó sírásukkal. Még Debilont is lecsíterezték! Ott a statja, igazi csaló fragrate, mi? Pedig a taktikánk egyszerű volt: lassan mozogj, jobban hallasz. Ennyi volt az előnyünk és még az, hogy nem sprével futottunk neki a felállt védelemnek.

Második kör:

Ugyanez a stílus, kicsit több mozgás. Eredmény fentebb. Természetesen nem tetszett nekik, még utasításba is adták, hogy az egyik csapattársunk ne használja a Pepper Gunt. Szerintem ez rohadtul szánalmas. Nem hoztuk a kört, mert pont alapján ők nyertek, de nekik ez nem volt elég. Természetesen ment közben az izmozás, hogy kiváglak, meg kickellek, meg legközelebb UAC mellett játszunk...jó, csak miattatok már van UAC accom is. Gondolom, ha felmegyek a kedvetekért uacra és az alapján kiderül, hogy ilyen gyengék vagytok, akkor megkapom az "uachekker" jelzőt és szintúgy a bant.

A vége ban lett. Egy mondat miatt (bár már ért régóta): Én tettem fel, ennyi volt: "Srácok, mióta swatoztok? Egy hete?" Kérdeztem ezt azért, mert nyilvánvaló swat4 hibákat is már csítnek láttak. Jött is a ban...Tábornoknak is...Debilont is utolérte. Köszönjük!

Néhány jó tanács az efféle csapatoknak:

  • vegyétek át Tábornok alapszabályait
  • lassan járj, tovább élsz...és többet is hallasz
  • 1vs1-ben AK + hevi powa (a régi, skilles játékosok le tudták azonban rendezni)
  • sprét felejtsétek már el, normális csapat ellen lófaszt sem ér
  • tudjátok, vannak bugok a játékban
  • Debilont lecsíterezni? Ez már tényleg a balfaszságotokat jellemzi.
  • mindenkinél vannak jobbak
  • próbáljátok fedezni egymást néha
  • azért mert bs, nem feltétlen agy nélkül kell rohangálni

 Lehetne még mit írni, de én nem tudok. Felbosszantottak a kezdőkre jellemző sírásukkal. Remélem, Tábornok is ír egy összefoglalót...

 

 

Szerző: ladista

24 komment

Címkék: swat4

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr421715780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Debilon 2010.01.31. 11:16:21

hát ha már engem gyanúsítanak meg csíttel, az azért elég rendesen minősíti az ellenfél képességeit :D

FHGPitbull (törölt) 2010.02.24. 14:46:13

Sziasztok!

Hát ez tényleg elég gázos, nap mint nap szembesülök én is ezzel a dologgal. Ezzel kapcsolatban írtam én is a swat-4.hu-ra, olvassátok el, és véleményezzétek. Röviden annyit, hogy egy elszeparált, jelszavas szerver létrehozásának létrehozásának ötletével álltam elő, amelyre csak az oda meghívott (jelszót ismerő) viselkedni és játszani tudó, nem anyázós, nem csíterezős játékosok tudnának feljönni. Ezzel kiszűrhetnénk az ilyen balfaszokat, és nem lehetne normális körülmények között kikapcsolódni.

Street^ 2010.02.24. 16:19:09

Hali,

Ez elég jól hangzik...de kérdés hogy vannak e még annyian e tulajdonsággal rendelkezők közül hogy ne 4-en 5-en legyenek fent néha néha :)
Mellesleg próbáltad már BFBC2-t ?:)

Debilon 2010.02.24. 18:02:47

@Street^: ne téríts! :P :D

@Pitvull: jó ötlet :)

anshin 2010.02.24. 19:11:50

BFBC2 nagyon jó játék, ha van hozzá jó gép ;Đ

Ma kipróbáltam a játékot második alkalommal, mióta megjött az új VGA. A grafika szép, az egész játék tisztára más, mint mikor lowon nyomtam ablakban, 1024en ;Đ

Aztán meghaltak a memóriák a gépben, most 4 helyett 2 giga van csak, ami nem éppen jó ;Đ Most frankó a grafika, de mire betölt a játék már az első két bombát el is bukta a csapatom ;ĐĐ

anshin 2010.02.24. 19:15:15

A szerverhez meg sok sikert, de azt hiszem a BFBC2 érkezésével végleg el marad a swat4 az én részemről. Azt kell mondjam, hogy 100%-ban megtaláltam azt a játékot, amivel a jövőben folytatjuk a "pályafutásunkat" ha így írhatom a vLr nevében ezt. (írhatom? :D)

Street^ 2010.02.24. 19:33:17

Hát részemről is úgy néz ki úgy hogy felőlem irhatod :)

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.02.24. 19:41:08

Szia, Pit!

Emlékszem, régebben volt már egy ilyen, jelszóval védett szerveres kezdeményezés. Sajnos nem lett belőle semmi, mert akkoriban a közösség nem tudta eldönteni, ki fizesse, ki kapjon admint...és legfőképpen senki nem tudta garantálni, hogy a jelszó nem kerül illetéktelen kezekbe.
Az ötlet amúgy jó, remélem, sikerül (bár amennyit és swatozok manapság :D)

FHGPitbull (törölt) 2010.02.26. 14:16:13

Helló!

Hát én ezt kb. úgy lépzeltem el, hogy van ez a szeró mint lehetőség, hogy összeröffenjünk mi, a régi játékosok havonta néhányszor. Az az elképzelésem, hogy telefonkontaktot felvesszük és időnként összecsődítjük a bandát. Úgyanúgy, mintha például lejárnánk valahova focizni. Hidd el, vagyunk bőven, hogy ne 4-5 játékos lézengjen rajta. Kapásból az FHG klán csak régi játékosokból áll: Laller, Flashman, Rick, B2K, Tass, Darkness és jómagam, aztán lássuk még: Spongebob, Zuzu, ISC Bandi, Vilmos, Syd, Lolek, Ganxsta, Pigo, Keresztapa, Isti12, Petikusz, aztán ugyebár te és mocsok is mostanság elég gyakran fellátogat SWAT-ozni, és még sorolhatnám a ma is aktív, vagy részben aktív, időnként felbukkanó játékosokat. Én már abban is benne vagyok ha csak 3-an, négyen üzemeltetjük, fizetjük, ugyanisennyit megér nekem a felhőtlen szórakozás.
Egyébként pont tegnap borult ki megint a bili, mert fent volt egy "ittvagyok" nevű játékos a HELIX-en, és szó szerint elcseszte az egész esténket. Nem direkt csinálta, mert látszott, hogy kezdő volt. Egy körön belül legalább 8-szor lőtte ki a kötést a kezünk közül, rendszeresen nyakunkba szórta a granyót, blokkolt a böszme hevijében, nem tudtuk menteni a bajban lévő társakat, stb. Az a helyzet, hogy ehhez nekünk már nincs türelmünk. A kezdők is menjenek, boldogítsák egymást publikon, és ha megtanult játszani, akkor álásom rá, szívesen látom. 6 éves ez a játék már ha jól tudom, úgyhogy óriási különbség van a régi játékosok és a kezdők között, mondhatni két generáció nem fér meg egymás mellett. A kezdőknek "fel kell nőni" ahhoz, hogy ne zavarják a rutinosabbak kikapcsolódását. Egy jó példa: Gondoljatok bele, hogy valóban lejártok valahova focizni, tehát adott egy összeszokott társaság, akik pörgős, jó focit játszanak. Hogy reagálnátok, ha megjelenne köztetek egy vadidegen, aki talán még labdát sem látott? Szerintem ez lenne: Ember! tanulj meg focizni, aztán gyere, várunk szeretettel! Ugye?

FHGPitbull (törölt) 2010.02.26. 14:19:38

@Street^: Még nem próbáltam, de majd kipróbálom. Asszem ezt Laidnak is megígértem. ;o)

anshin 2010.02.26. 19:46:52

"Hogy reagálnátok, ha megjelenne köztetek egy vadidegen, aki talán még labdát sem látott? Szerintem ez lenne: Ember! tanulj meg focizni, aztán gyere, várunk szeretettel! Ugye?"

Személy szerint NEM. Sose szerettem, ha kezdőt baszogatnak a helyett, hogy inkább segítenének neki.

Ezzel az írással egészében NEM értek egyet, de legalább jelszavas szerverben gondolkodtok. Anno a Q szerveren volt hasonló elképzelés, hogy itt PROK játszanak és mindenkit kidobtak aki rosszul pislogott (persze ez rájuk nem vonatkozott, ők nyugodtan bénázhattak, és bénáztak is). Fornax, streety és én is nem egyszer kaptunk ott bant, mert lámák vagyunk, de ezt a kérdést nem feszegetném túlságosan.

De még kettőnk között is, mennyire más a régi játékosok fogalma :) Nálam a te listádból ebbe csak vili, syd, flashman férne be. Nálam a régiek ott kezdődnek mint Rusky, ladista, fornax, Ano23, levi, szollo, pepti, X, diablovazze, joey, ddan, hunti, mormota, oli, piTTa, odi, arnyek, debilon, zsigee, ezekiel, sully, mrbay, dFpetyyy és sokan mások, akiket most nem írok ide, vagy nem jutnak az eszembe, mert ők jelentették a swat4et nagyrészt az első fél évben.:)

FHGPitbull (törölt) 2010.03.03. 12:30:01

Én sem értek veled egyet. Sehol nincsenek vegyítve kezdők, haladók, profik, stb. Nem véletlenül vannak osztályokra osztva a példának felhozott fociban sem a csapatok. Elkezded a kezdők között a "B" csapatba, aztán ha jó, elértél egy szintet, akkor "felkerülhetsz" az "A" csapatba.
Én szívesen segítek bármikor, bárkinek. Az FHG TS-re is jár egy-két "újonc" akikkel sokszor együtt pubikolunk, és természetesen segítem őket abban, hogy mikor, hova aálljanak, miként és hova pattintsák a granyót, hol fog kempelni az ellenfél, stb.

Igen, számomra is fura, hogy amit írtál a régi játékosokról. Én a SWAT4 megjelenése után 1 évvel kezdtem neten játszani, és játszottam a SWAT3-al is. Amikor elkezdtem, akkor már például Lolek játszott vele, Torettóval karöltve. Már megbocsáss, de azért mert az általad leírt játékosok akik ráadásul már régóta nem tolják a SWAT-ot, azért mert pár hónappal előbb kezdték, attól még nem többek, nem értékesebbek azoknál, akiket én leírtam. Senkinek sincs létjogosultsága "lenézni" a másikat, csak mert előbb kezdett játszani egy szaros netes játékot. Kb. egy hónapja egy nálam fiatalabb játékos azzal kérkedett, hogy ő milyen jól lő, meg hogy ő milyen pro. Mondtam neki: Barátom, amiről te azt mondod, hogy pro vagy, azzal én már a való életben is lőttem, ugyanis én legalább voltam sorkatona, ráadásul olyan helyen, ahol sokat lőttünk (amd65, AK-47) úgyhogy a célzókészségem nem rossz, ezt Flashman feje is megtapasztalhatta paintballozáskor. :)
Szóval vissza kanyarodnék a régi játékosokra, én azokra gondoltam, akik feltűntek az elmúlt hónapokban. Akiket te írtál, azok közül ddan-al, Fornax-al, Huntival, és Pittával játszotam, és diablovazze rémlik még, de a többieket nem ismerem, gondolom nem játszottak túl sokáig. Laller, Rick, B2K és Darkness és én is már 5 éve toljuk, és megálljuk a helyünket bárkivel szemben lövésben is és taktikai szempontból is.
De itt most nem is ezen van a hangsúly, hhanem azon, hogy akik tényleg szeretik ezt a játékot, azok nyugodt, illetve vidám körülmények között tudjanak kikapcsolódni vele.

anshin 2010.03.03. 15:19:53

Még szerencse hogy nem vagyunk egyformák, mert mi lenne a világgal ;D

Oké, hát ha szerinted kell szeparálni a "kis netes szaros játékokban" (te véleményed) a népet, a "kemény rutinos nagyokra" és a "kis szaros kezdőkre", hát lelked rajta, nekem nem fáj. :)

Semmilyen lenézés nem volt az írásomba, csak te magad is már a "régi" játékosok táborába sorolod magad és nekem csak ez volt a furcsa, hogy mikor a swat4 "fénykora" volt, akkor te még sehol nem voltál, (nem sértésből írom!!). Komplett közösség cserélődött ki szinte az 1 év alatt a swat4ben, abban az ütemben, ahogy kiderült, hogy ez a játék "halott" lesz. Számomra csak ezért volt érdekes, furcsa a nevek sorolása, de ezzel senkinek a játéktudására nem tettem megjegyzést. Régi játékos szó szerint az időre vonatkozik, semmi más hátsó mondani valót nem kell keresni benne. :)

anshin 2010.03.03. 15:40:38

Hogy egy kicsit vitatkozzak már ;D

Számomra az is érdekes, hogy minden kétség nélkül mennyire biztos vagy önmagadban és a tudásodban. Biztos, hogy annyira jó vagy, jók vagytok, mint amennyire annak tartod magad, magatok?

Nekem volt alkalmam már mindenkivel játszani, aki megfordult a swat4ben, és hát a személyes véleményem mai napig az, hogy olyan erős mezőny már sose lesz, mint anno abban az 1 évben, mikor te még nem játszottal ezzel a játékkal, így nem is tudhatod, mi volt az akkori szint.

Sajnos, arra, hogy bármelyikünk igazát bebizonyítsuk, ahhoz az kellene, hogy legyen egy akkori csapat, egy mai csapat, és játsszuk le, de erre nulla az esély már, így maradnak a személyes vélemények és találgatások.

Viszont ez a DaDDy féle önigazolás, önelismerés nem válik senki előnyére. Egy embert, játékost a közössége ismerjen el, ne önmagát az ember. Sorry... no offense, de ez megint csak saját vélemény.

PEACE! :) Gyere IRC és megbeszéljük! :)

FHGPitbull (törölt) 2010.03.04. 20:05:35

Hát elolvastam mindkét hozzászólásodat, és én sem sértésből modnom, de úgy vélem, hogy kicsit túlértékeled magad/magatokat. Most tulajdonképpen azt mondod, hogy te/ti többet tanultatok 1 év alatt, mint mi 5 év alatt. Bocs, de kissé negatívan ítélsz meg minket, holott tulajdonképpen 1 év után abba hagytad. Igazad van, nem tudom, hogy milyen szint volt akkor, de te sem tudod, hogy milyen a VALÓDI szint most. Ne a Helix és Free klánok féle 13-14 éves csírákból indulj ki. Nem az a SWAT4 magyar szintje, amit ők képviselnek.
És azzal sem értek egyet, hogy a SWAT4 halott. Meglepődnél, ha összeszámolnánk, hogy mennyien vagyunk jelenleg is, igazi SWAT4 fanatikusok, akik azóta is játszanak, mióta te abbahagytad. És már megbocsáss, de ha tényleg régi játékosokról akarunk beszélni, akkor azok nem azok, akik egy évet játszottak aztán letették, hanem azok akik 4-5 vagy akár 6 éve töretlenül játszanak. Ha akkor nem hagyjátok abba, kicsit kitartóbbak vagytok, és átadjátok a tudásotokat a kezdőknek (ha már ez volt a vesszőparipád) akkor egészen más körülmények lehetnének manapság

Részemről is Peace :)
IRC-t sosem használtam, nem is áll szánékomban, de Teamspeak-en bármikor eszmét cserélhatünk, illetve remélem nyáron összejön a SWAT találkozó és akkor ott sörözés mellett nosztalgiázhatunk. :)

anshin 2010.03.04. 21:00:50

Szerintem, mint eddig is, mindig mögöttes mondani valót akarsz bele látni az írásaimba.

A swat4 kezdetén (első hat hónap, max 1 év) igen csak pezsgett az élet, nagyon sok olyan játékos megfordult a szervereken és az akkori TOP csapatokban, akik játéktudásban, aimban, skillben, abilityben egy magasabb szintet képviseltek.

Hogy egy ismertebb nevet mondjak, tRs|X aki WCG döntős volt és külföldi nagy versenyen képviselte kis hazánkat. Ott volt sF|Rush (aki most a sorainkban van) aki AA válogatott volt akkoriban, vagy pepti, aki Europa egyik legjobb TOP csapatában játszott szintén AA-ban. És az AA minden csak nem egyszerű buta játék.

Ekkor még úgy tűnt, hogy swat4 talán egy fajta CS ellenfél lehet a esport köreiben, volt is komoly szervezkedés. Mindenki komoly terveket szövögetett és jöttek is minden játékból az ismertebb nevek. Van aki csak kipróbálta, volt aki több időt is eltöltött a swat4el.

De az idő sajnos megmutatta, hogy nem lesz a játéknak támogatása, nem jöttek a javítások, se egységes anticsit, semmi. Innentől kezdve a játék verseny értéke 0 az esportra nézve, ezért mindenki, aki komolyabban akart játszani az dobbantott is azonnal.

Szóval innentől kezdve, a játék HALOTT. Az hogy vannak olyanok, akik fanatikusok és azért is nyomják, mert szeretik a játékot, az rendjén is van, de valszeg sose fogunk olyan játékosról képet látni egy alaplapon, aki swat4ben játszik, és sajnos sokaknak ez a lényeg.

Csak hasonlítsuk össze a szerverek számát, swat4ben, CS-ben, codban, AAban, BF2-ben, vagy akár most a nagy reménységgel a BC2-vel, és nézzük meg melyik játék a leghalottabb. Azt hiszem nem kell sokat találgatni.

Szóval én azt hiszem, ebben nem nagyon tévedek, de nem voltál ott akkor, abban a közösségben. A másik, nem hiszem, hogy a játékosokat kell hibáztatni, mert a swat4 olyan lett, amilyen.

Több hivatalos petíció és levél is ment a fejlesztőknek, hogy kell a javítás, kell a támogatás, mert ez versenyporttá nőheti ki magát. Még csak választ se kaptunk. Innentől kezdve, nem hiszem, hogy a játékosoknak sok választási lehetősége lett volna. Utána meg már maguk a játékosok alakították ki a swat4-et olyannak, amilyen. SPRÉ. csak ennyit írok....

Én nem tartom magam sokra, nagyot tévedsz ha ezt gondolod. Én nekem a jó régi online játék múltamban, a sok közösségi oldalakon eltöltött idő, összehozott nagyon sok kivételes tehetségű magyar és külföldi játékossal, akik gyakorlatilag levegőt se hagynak venni, nem hogy játsszál ellenük. Én tudom hol a helyem a létrán, nem is táplálok olimpiai álmokat. De mint írtam, nekem van összehasonlítási alapom, de nem kell hinni nekem természetesen.

Ezért is megkérek mindenkit, aki eme sorokat végig olvasta, tegye meg, hogy cáfoljon, vagy erősítsen meg, hogy ez a "vita" véget érjen.

Annyit mondok, ha nem lenne igazam, azt vállalom, bizonyításra sok lehetőség nincs, de ha mások szerint sincs igazam, akkor jövőben megtartom magamnak a swat4es gondolataimat.

PEACE! :) (és az IRC sokkal jobb, mint a TS!!! ) :D

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.03.04. 21:01:49

@FHGPitbull: válaszolok én is, ha nem bánod (legyen már kis vita is :P).
Senki nem értékeli túl magát. Bevallom, kettőtök közül egyedül anshin játékát ismerem, téged nem igazán láttalak még swat4-ben sem: Ennek oka, hogy én nem swatozok annyit manapság, mint Te. De azt tudom, hogy pl. anshin, mikor átváltott Americas Armyra, pár hónap játék után magyar twl top csapat hívta soraiba. De láttam swat4-ezni is, igaz túlnyomórészt az általad említett csírákkal, de voltunk egy szerveren komplett magyar topnak nevezett klánokkal, és láttam, hogy őket is kenterbe lőtte. Itt most nem az fhg-ről van szó, de pl az akkori wicről is...vagy uphról. Valódi szintet most tényleg nem tudjuk bekalibrálni. Vajon miért? Mert halott a swat4. Ne sértődj meg kérlek. Azért halott, mert verseny már nincs benne. A "mi" időnkben még volt, nem is kicsi. De kérésedre könnyedén meg tudom nézni, mennyi swtat4 szerver van Mo-n illetve a világban és azokon éppen mennyien játszanak. Mi (és az "akkori" scene többsége) azért hagyta el a játékot, mert nem volt benne kihívás. Egy trsnek, egy hstnek nem volt ellenfele, nem is hívták ki őket, miért maradtak volna? Pubon mi ment? Anyázás, csírázás és a mai szarságok...ki akar ilyen közegben maradni. Én kurvára untam, hogy ugyanazok az "emberek" szídnak nap, mint nap (hidd el, abban a másfél évemben, míg aktív voltam, iszonyat mennyiséget játszottam, azóta is bánom). Ti valóban fanatikusok vagytok és szeretitek ezt a játékot, ezért gratulálok. Szívemből. Tapasztalatot átadni? Hogyan, mikor megpróbálta az ember, tudod mit kapott? fasz vagy, köcsög csiter, hazucckutya, mifasztpofázol...a másik meg az, hogy megváltozott a játékmód. Az "én" időmben még rd volt a menő. Aztán lett ez a bs...annak is a sprés meg a stingetegymásradobálós ága...milyen tapasztalatokat adjak át ezeknek? Tapasztalatról még annyit, hogy például itt is találod anshin 10 pontját és még ki szerettünk volna dolgozni egy tanácsadó posztot...de eddig az összes közösségi szájton, amiben anshin keze benne volt, mindig volt swat4 topic, mindegyikbe írtunk és a válaszok nagy része szintén anyázás volt. Előbb-utóbb megunja az ember :)

anshin 2010.03.04. 21:29:26

Elfogadni az értelmes magyarázatot és szembesülni azzal, hogy van aki jobb, sokkal nehezebb, mint elkezdeni anyázni, csalózni, ugatni. És ezeknek az embereknek nem lehet mit átadni, így ladista véleménye tökéletesen helyt álló.

Engem nagyon nagyon sokszor vádoltak már meg csalással (te magad is pitbull) és mivel nem csalok, így nem is volt soha gond az UAC-al. Persze ilyenkor már UAC hekker vagyok, szóval mindegy volt, hogy volt fent UAC vagy sem. Mivel én simán hekkelem a NASA-t, így egy UAC már meg se kottyan :D

FHGPitbull (törölt) 2010.03.05. 11:03:24

@anshin: Látod, amit most írtál, az már sokkal jobban elfogadható magyarázat, mint az előző. Minden csak nézőpont kérdése. Te a magas szintű versenyt látod az ilyen játékokban, én meg az esti kikapcsolódást az itt megismert haverokkal barátokkal. Így már sokkal érthetőbb, hogy miért hagytad/hagytátok abba. Hidd el, tudom miről van szó, több sportot is űztem vesrenyszerűen, az egy más világ. De akkor mostmár te is érted, hogy miért is fordult meg a fejemben a jelszavas szerver. Zavartalanul szeretnék szórakozni, kikapcsolódni, azokkal akikkel szeretek játszani. Megjegyzem elég sok külföldi jelszavas szerver van, gondolom hasonló célból. Amúgy ha bármikor meggyanúsítottalak, azért utólag elnézést kérek, de ez a te hibád is, mert tuti, hogy álnéven voltál fent és nagyon sok magyarul beszélő álneves csítert fogtunk már meg. Engem is csítereztek már le, amikor poénból álnéven játszottam, de amikor beírtam a rendes nevem, akkor ennyi volt a reakció: Ja te vagy az Pit, akkor oké! :) Ha valaki UAC-on bizonyítja azt, hogy "tiszta", azt én tudomásul veszem, nem hekkerezem le, bár attól még fenttartásaim vannak. Remdszergazda vagyok egy nagy cégnél, tehát nem laikus az informatikában, sok ördögien rafinált programmal találkoztam már munkám során. Programozásban csak a munkámhoz szükséges ismereteim vannak, de azt gondolom, ha valaki érti a dolgát, kisujjból kirázza, hogy mit kell tenni, hogy az UAC csak egy vaksi program legyen a memóriában. :)

A másik dolog az, hogy én sem emeltem magam a menjekbe, én is tudom, hol a helyem a SWAT4-ben. Nem vagyok "pro", és nem is leszek, hiszen nem azzal a szemlélettel játszom ezt a játékot. Ha én is ott lettem volna az első 1 évben, akkor valószínűleg engem is magával ragadott volna a verseny láz. Mondjuk a jelenlegi életembe nem is férne bele a versenycentrikus játék, hiszen gyermekem van - kis Pitbull :) - és őt nem tenném félre csak azért, mert épp war van.
Arra kérlek titeket, hogy legyen a gépeteken SWAT4, és ha összejön ez a szerver dolog, akkor természetesen VIP vendégnek számít minden régi magyar SWAT-os, akinek kedve szottyan egy kicsit kommandózni. :)
Ladi! Lesz benne kihívás, megígérem. :)
Megírom ide, ha elindul a dolog. ;)
Ti meg írjátok ide, hogy mi teendő van IRC ügyben, hogy tudjak hozzátok csatlakozni, ha már ilyen roppant erőszakosak vagytok. :D

anshin 2010.03.05. 11:40:56

@FHGPitbull:

Szerintem az IRC sokkal hatékonyabb közösségi eszköz, mint bármi más. TS nagyon jó, de játék közben. De nap közben, hogy 10-100 ember kapcsolatot tartson egymással, legyen téma, sok nagy közös beszélgetés, abban az IRC verhetetlen.

Próbáld ki, és ha feljársz 1 hétig kitartóan, akkor meglátod te is, miért is szeretjük. Persze, lehet nem fog tetszeni, mert az IRC kicsit macerásabb dolog, igaz 1x kell megérteni vagy beállítani, onnantól már sima ügy.

Vegyél fel xfire, mocs0k néven futok, és segítek a konfigurálásban.

anshin 2010.03.05. 12:44:22

@FHGPitbull:

Még egy apró gondolat, csak személyes oldalról, vagy az én szemszögemből :)

Régen a swat4el bezárólag én is csak a versenyért játszottam a játékokkal, mert jó, jobb akartam lenni, mint mások. Ezért elég sok időt játszottam, néha csak ez töltötte ki az életem. Reggel gépbekapcsolás után játék, délben játék, este játék, egész hajnali kettő, háromig játék.

Ma már dolgozó és számlákkal terhelt lassacskán középkorú emberként már azt mondom mennyi elvesztegetett idő, ami más normális, hasznos dologra fordíthattam volna.

Ami nem változott, hogy most is a verseny, vagy más néven a divatjátékokat keresem, de nem azért, hogy én legyek a legjobb, vagy mi leszünk a legjobb csapat.

Az ilyen játékokban, melyeket tömegek játszanak, mindig van valami történés, egy-egy jó sztori, meg lehet ismerni jó sok embert. A sok ember közül mindig egy kitalál, vagy megtalál valami jó dolgot, amit el lehet tanulni és fel lehet használni máskor, esetleg más játékokban. Van élet, van pezsgés, mindig van szerver, ahol lehet játszani.

Hogy felhőtlen legyen a szórakozás az ilyen versenyjátékokban az kell, hogy az ember megtanuljon tovább lépni a korlátain, képes legyen túltenni magát az idiótákon és találjon egy olyan közösséget, mely csapatként tud játszani, hasonló gondolkodással és akkor mindenki csak játéknak veszi fel a dolgot és ennyi.

Ladistával több közös projektünk is volt már, több alkalommal akartunk jó csapatot csinálni, de valahol mindenkinek más elképzelése van a dolgokról. Én BC2ben sem zártam ki, hogy warozzak, szívesen játszom a csapattal, de csak akkor, ha ez tényleg csak a kikapcsolódásért van, és nem azért, hogy minden áron nyerni.

Ladista wart eddig kicsukta az életéből, de remélem még meggondolja magát és még lesz pár közös röhögös warunk ;Đ

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.03.05. 13:00:40

@anshin: haha, mert Te aztán olyan vagy, hogy egy wart "röhögősre" veszel :D:D
Emlékszem ám, mikor egy EDZÉST röhögősre vettünk.. :D

Nem. Megmondtam már..egyrészt időbeosztásom olyan szar, hogy néha azt sem tudom, hogyan dolgozok másnap, másrészt nekem a barátságunk többet ér egy pár warnál. Jól mondtad: más elképzeléseink vannak a dolgokról és eddigi, öt éves ismertségünk (ebből legalább 1,5 év ban) már fényesen bizonyította, hogy a legapróbb baromságokon úgy egymás torkának tudunk ugrani, hogycsakna :)
Szépen elpublicolgatunk és kész. Ha a vLr "színeiben" nagyobb sikerekre törtök majd a BC2-ben, én fogok a legjobban örlni és támogatni.

anshin 2010.03.05. 13:11:36

@ladista:

Tisztázni kell, mi a lényeg. Úgy volt, hogy meg lett mondva, mondjam amit kell, csináljuk, gyakoroljunk. Nálam vagy fun van.. vagy csináljuk komolyan. Volt gyakwar, meg slevinekkel is játszottunk egy elég bénára sikeredett edzőmérkőzésen ;Đ

Akkor felmentünk egy gyakorlásra és akkor gondold magad az én helyembe. Felkészülsz, térképet csinálsz magadnak, írsz, hogy este ne az időt rabold a társaidnak, hanem gyorsan túl legyünk az egészen, mert minél tovább tart, annál kevesebben tudnak rá koncentrálni.

Én abba a gyakorlási részbe időt és energiát fektettem, erre azt kellett látnom, hogy én futkosok össze-vissza próbálom magyarázni, mit, mikor miért, de a tagok a távolban egymást lövik, bándzsidzsámpingolnak' a hídról, egymásra gránátvetőnek, kergetik egymást 30cm átmérőjű körben. Vagy éppen körbevettetek, és mozdulni se tudtam.

Így volt, ti lehet röhögősre vettétek az edzést, ám úgy tudtam komolyabb csapatot akarunk, még szervert is néztünk. Az én munkámat vettétek ezzel szarba, ezen én nem nagyon tudtam nevetni, de ezt a mai napig nem sikerült veletek megértetni.

De ha elmúlt dolgok miatt, nem akarsz részt venni egy-egy waron, aminek se tétje, se lényege nincs, azzal szerintem csak magadat csukod ki, mert ebből sose lesz TOP csapat, aki így gondolja, és azért akar játszani már, az most lépjen ki. Szóval még az a mondat se hangozzon el, hogy komolyabb babérok :)

Tisztázni kell, még az elején, ki mit szeretne.. és ennyi. Legalábbis felnőtt emberek között így szokás, és akkor nincs sértődés, nincs vita, nincs gond, csak játék, és szórakozás, ami a győzelem természetes elérését nem zárja ki.

Szerintem! :D

FHGPitbull (törölt) 2010.03.05. 23:38:19

@anshin: Szerintem menj el végre orvoshoz. :D Csak vicceltem. :)
Amúgy teljesen át tudom élni azt amit leírtál. Amikor még volt a RED, akkor én is csináltam előre screenshot-okat, azokba bele szerkesztgettem a taktikai mozgások irányát, gránátdobási pontokat, íveket, és feltettem a weboldalra, hogy TS-en tartva egy taktikai megbeszélést, együtt tudjuk közben online nézni. Az lett belőle, hogy negyed óra elteltével elkezdtek TK partyt játszani, vagy épp máshol játszani, stb. Na akkor szartam bele én is, mert komolytalankodtak.
Csak akkor lehet komoly ütőképes csapatot csinálni, ha a tagok mind egy irányba néznek.

Szerintem! :)
süti beállítások módosítása