BFBC2 - Az első igazi menet

2010.02.07. 12:13

Slevin elvtársnak köszönhetően sikerült updatelni a játékot továbbá megtaláltam a játék részletes VGA beállításait majd sikeresen levettem a szűrés és az él simítást, így most már, ha csúnyán is, de bentebb léptem a játszhatóság határán. Így végre ma sikerült délelőtt egy másfélórát játszanom, eme remeknek ígérkező játékkal.

Nagy szerencsére olyan csapattársakat sikerült kifognom, akik a nagykönyv szerint akartak játszani. Két kört játszottam összesen, egyszer védtem és egyszer támadtam. Az első alkalommal támadtam, rögtön beszálltam egy mellettem elsuhanó tankba és géppuskásként adtam az áldást az ellenfélnek. Nem tudom kivel voltam egy tankba, milyen nemzetiségű, vallású, bőrszínű, korú, nemű emberkével hozott össze a sors, de a duónk óramű pontossággal ketyegett. Nem ment bele a sűrűben, mindig picit messzebbről, nyíltabb terepről kereste a legjobb helyeket, ahonnan tüzelhetett az ellenfél harckocsiira és épületeire, még én géppuskásként a szaladgáló RPG-s ellenfeleket és helikoptereket keresgettem és igen hatékonyan le is szedtem őket. A kör közepétől ráadásul váltottam kasztot, és mikor kellett kipattantam a tankból, megjavítottam és mentünk tovább. Mikor még is kilőttek minket, automatikusan kerestük és vártuk egymást és indultunk vissza a front vonalban. El se tudom mondani mennyire jó élmény volt így az egész támadás, és szerintem a mi duónk nagyban hozzájárult a könnyű és gyors győzelemhez.

A második körben értelemszerűen védtünk, és védelműnk annyira hatásos volt, hogy az ellenfél domboldalon nem jutott le, de a mieink se mentek fel, tökéletesen „felsorakozott” kerítések mentén, egyfajta védelmi lánccá alakulva.  A gépezet hatékonyan működött. Jó volt látni, hogy például a csapattársaim megtámadtak egy tankot, és mikor már nem volt sok hátra tanknak, a vezető kiugrott, persze gyors vége lett az életének, de ahelyett, hogy felrobbantották volna a tankot, neki estek, megjavították, beültek és már be is álltak a védelmi láncba, nem indultak neki a hegynek. Az egész kör alatt talán 2x haltam meg, minden más esetben azonnal ott volt egy medic, mindig felgyógyítottak. Ha elfogyott a lőszerem, azonnal ott volt társ és adott lőszert. Folyamatosan mutatták, kiabálták, hogy hol van sniper, honnan jön a tank, egyszerűen esélytelen volt az ellenfél és természetesen ezt a kört is szinte gond nélkül hoztuk.

Ez volt az első alkalom, hogy olyasmit láttam meg a játékban, amit előtte nem és most már szinte azt mondhatom, hogy kétségek nélkül várom a megjelenést. Várom! Imádom! ;Đ  
 

Szerző: anshin

17 komment

Címkék: bfbc2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr151736111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Debilon 2010.02.07. 13:23:03

lol...ugyanezt tudja a BF2 is..

anshin 2010.02.07. 13:27:50

@Debilon: Lehet tudásban tudja, körítésben viszont meg se közelíti. Ahogy már említettem, nekem sokat számít ez.

Ha nem számítana, akkor olyan játékkal játszanék, amiben piros négyzetek harcolnak kék háromszögekkel.....

anshin 2010.02.07. 13:29:42

És van egy lényeges különbség, mégpedig, hogy a gyalogos egységek sokkal több lehetőséget kaptak a BF2-höz képest, gondolok itt, hogy fegyverek modolásához. Egyénileg választható irányzékok, kiegészítők többek között.

Street^ 2010.02.07. 13:42:55

És az a szép ebbe a cikkbe, hogy ez nem csak egy egyszeri eset, hogy ez így történt.Hiszen velem is szinte ugyan ezek előfordulnak majdnem minden szerveren :). MIndig van kivétel de az csak erősíti a szabályt.

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.02.07. 13:47:53

Hát azért a bf2 messze van a piros négyszögektől és a kék háromszögektől. De élményben pontosan ugyanezt adja. Sőt...egy 64-es szervert össze sem lehet hasonlítani 32-el.

Kinek a pap, kinek a papné.

Debilon 2010.02.07. 13:49:44

@anshin: azért ez a piros meg kék 3szög/négyszög erős sarkítás :) mert ugye ezzel sem teljes pompájában játszol, írtad vissza kellett benni/ki kellett kapcsolni dolgokat.. akkor mi az a plusz a bf2-höz képest..amúgy meg kinek mi.. písz, nooffenz... :D

ennyi a kibővített lehetőség, hogy modolható fegyverek/irányzékok? valami komolyabb? ez miben több mint bf2-ben az unlockok? szerintem semmiben..csak körítés

az is lol, hogy géppuskával le lehet lőni helikoptert..

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.02.07. 13:58:27

Nekem lenne egy kérésem: aki tud, csináljon egy-két képernyőmentést (és küldje át nekem) a parancsnoki menüről. Előre is köszönöm!

@Debilon: bf2-ben is le lehet, csak idő kell hozzá és ha egy kicsit is tud az ellenfél, akkor pont időd nem lesz rá :D

anshin 2010.02.07. 14:07:31

@Debilon: Ezert jön meg jövőhéten az új VGA-m, további kérdés?

Debilon 2010.02.07. 14:10:29

@anshin: mitől lett hirtelen jó, hogy tank/járművek vannak benne, mikor eddig nem gyere be volt a poziciójuk?

anshin 2010.02.07. 14:11:14

Hát, nem meggymag köpködő van a tankokon és ha az ellenfél béna és alacsonyan kis távolságban röpköd pont megfelelő szögben, akkor le lehessen már lőni, ok Debilon elvtárs? Nem azt mondtam, hogy rálőttem kettőt és leesett az égből...

Street^ 2010.02.07. 14:11:28

Ne kezdjétek a csatát :D már egyoldalon álltok :) , Tény hogy a bf2 nincs azon a szinten mint bfbc2 :), hogy miért ? mert újabb , jobb , szebb , modernebb. Attól még nem rossz a bf2 csak ez jobb :)

anshin 2010.02.07. 14:12:02

@Debilon: elolvastad az első írásomat? Nem, akkor tedd meg... és ne gyere nekem ezzel a nagyon cinikus dumáddal..

Debilon 2010.02.07. 14:14:44

@anshin: ok..biztos igazad van..így kell lennie

anshin 2010.02.07. 14:16:57

@Debilon:
vivalaresistance.blog.hu/2010/01/31/battlefield_bad_company_7

4. bekezdés... ön beismerés a járművekkel szemben... Már az is gond, ha utólag az ember pont neked ad igazat? LOL már...

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.02.07. 14:20:58

Légyszíves privátban, ha kérhetném.

anshin 2010.02.07. 14:22:22

Nincs annál durvább, mikor szaladsz a fedezék mögé.. és a melletted lévő háznak nagy robaj és robbanás közepette eltűnik a fele. Ez a szétlőhetőség nagy húzás volt...

Debilon 2010.02.07. 14:29:50

@anshin: ok,megkövetlek...elsiklottam felette..bocs
süti beállítások módosítása