Az alábbi cikket  a www. battlefield.hu oldalon találtam.

Megvan a kupa első kizárása, ami sajnos a régimotoros JCSR klánnal kapcsolható össze. Samuraihax névvel játszó játékosukat kiszűrte a Punkbuster aimbot miatt. A playert azonnali hatállyal kizárták a Kupából, a JCSR figyelmeztetést kapott.

 
Ban Information
General Information
Date Added May 9, 2010 2:04 pm
Game Battlefield Bad Company 2
Links ID 171842
Violation Data
Type EvenBalance Violation
GUID a6f9ec1b7819fbc967ace72ced0bf61d (MPI)
Alias SAMURAIHAX (GT | GM)
IP Address 78.92.*.254
Violation VIOLATION (AIMBOT) 50093
Streaming Source
Team |R_G|
Server IP 217.163.23.25:19567 (MSi | GT | GM)
Evidence
Server Logs
->PBSV: VIOLATION (AIMBOT) #50093: SAMURAIHAX (slot #1) Violation (AIMBOT) #50093 [a6f9ec1b7819fbc967ace72ced0bf61d(-) 78.92.*.254:10000
 
 
 

PBann cheatlog


A Kupa szervezője a battlefield.clanwar.hu az alábbi közleményt jelentette meg az üggyel kapcsolatban:

Mielőtt elindul a pletykálkodás gondoltam kihírezem az eseményt. Igen, sajnos megszületett a kupa ideje alatt az első PBBann-os SamuraiHAX személyében, aki a JCSR csapat sorai közé tartozott. (Ezért jó, ha beállítjátok a szervereteket, hogy Streameljen, Yeti leírása itt.) Szerencsénkre a srác nem játszott a kupán wart. A csapat soraiba is nemrég került be. A bann-okra vonatkozó szabály is kicsit erős lett, így amellett döntöttünk, hogy a szabályt módosítjuk, a JCSR csapata pedig folytathatja tovább a meccseit. Intő példa legyen ez minden csapat számára. A bővebben rész után találjátok a JCSR vezetőjének Jean-nak az erre vonatkozó hozzászólásait.

Szabálymódosítás: UPDATE2: - Az a játékos, aki a kupán, vagy a kupa közben war, vagy publik szerveren Pbbann-t kap csalásért, a játékos kizárását eredményezi. Ha volt olyan war, amin a játékos részt vett, azt újra kell játszania a csapatának, hacsak a volt ellenfelek erről máshogy nem döntenek! Ha elégedettek az eredménnyel, akkor nem szükséges újra lejátszani.

"Sajnos JCSR prefixel játszott, a kupa idejére vettük fel próbaidőre, teljes mértékben én vagyok a felelős érte mert én hívtam be mert láttam, hogy jól játszik és normális volt TS-n is. Nem tudok mit mondani, kibannoltam TS-ről, kitettük a csapatból, innentől engem okoljon mindenki a történtekért, gyorsan kellettt a létszámot feltöltenem és nem néztem rendesen utána kit veszek fel."

"Először azzal védekezett, hogy kölcsön adta az accountját egy haverjának, ezt kb 10 percig mondogatta, még azt is hozzátette, hogy okuljunk mi is belőle, és így adjuk meg másnak az accountunkat. Én már akkor is megmondtam, hogy ne nézzen verébnek, mindenki ezzel a rossz dumával jön .... Ezután összevetettük az IP cimét amivel megfogta a PB, és a TS -n használt IP-jét tehát egyből kiderült, hogy meseszöveg amit az accountról mondott. Ezután már nem tagadta csak halgatott, míg pár szóban elmondtam neki, hogy mennyire kibaszott velünk és velem, ezután pedig bannoltam TS-ről. Röviden ez a story. Én is kiváncsi vagyok, hogy ezek után fog e még ide írni. De tuti megveszi újra és új néven egy másik klánt majd megint jól beszopat, az iwiw-en megtaláljátok, remélem egyszer engem is összehoz vele a balsorsa... Azt hittem jó ember ismerő vagyok, de tévedtem. :S"

Mindenesetre komoly tanulság lehet minden csapat számára, hogy fontos a TGF mellett az állandó kontroll a jelentkezők felett és mindemellett szintén tanulság, hogy a szervereinket bizony érdemes streamelni valamelyik cheatszürő szolgáltatónál.

Reméljük a jövőben nem kell hasonló hírekről beszámolnunk, mert mindez berányékolja a kupa fényét.

 

Forrás és az eredeti cikk: http://www.battlefield.hu/content/2010/05/10/I._Magyar_BFBC2_Kupa_Samuraihax_kizarva

 

Szerző: ladista

2 komment

Címkék: bfbc2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr662003434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Street^ 2010.05.15. 08:15:48

Jo látni komolyan.. , már nem azt hogy vannak csiterek meg hogy magyar csiterek , hanem azt hogy azért a pb szépen meg meg fogja őket:). Arra azért kiváncsi lennék hogy ilyenkor mivan , most a pb bannolja a gyereket de csak arról a szerverről ? vagy az accountját bannolja ?, mert utóbbinak jobban örülnék :D.

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.05.15. 08:50:20

Az accot nyomja ki a brébe..illetve a serialját. Magyarán: vehet új játékot. Jó megoldás, de ez a mezei csíterek ellen jó csak. Aki fizetős csalást vesz, annak nem fog gondot okozni egy új játék beszerzése, folytathatja tovább.
süti beállítások módosítása