A mai Batlefield 2 játék élménybeszámolója
2010.01.22. 22:59
2F4Y.com - 24/7 WAKE ONLY!! szerver, ma este, 20.00 körüli időben...full 64-es.
Párszor jártam már ezen a szerveren, eddig jó benyomást keltett bennem, mind a map, mind az adminkodás és természetesen a hangulat.
Ma este Debilon is követett a harcba, rögtön egy oldalra kerültünk, azonnal kreáltam is a saját squadot. Így egyszerűbb a csevegés, meg érdekesebb a csatát egy ismerős oldalán vívni.
Az amerikai oldalon folytatott köröket nem nagyon kell részleteznem: hatalmas szívás. Gondolom egy jó csapattal, összeszokott csapatmunkával (vagy kis mázlival) be lehet törni a szigetre, de ma nem az a nap volt. Az elején próbáltuk helikopteres csapatszállítással...lelőttek az első zászlónál (helikopterestől). Látván a légi behatolás sikertelenségét, próbálkoztunk vizen, felfegyverzett motorcsónakokkal. Nem sikerült így sem, ha nem vadásztak le a levegőben portyázó repülőgépek vagy helikopterek, akkor a parton vártak ránk a páncélosok és a bunkerekben rejtőzködő gyalogos katonák. Sikerélmény nuku :)
Itt jön a publik BF2 hátránya. Az amerikai anyahajó kifutóján egy rakás katonánk szórakozott...voltak vagy 5-8-an. Aki ismeri BF2-t, tudja, hogy ekkora létszámú hátrányban lenni nem jó dolog. Én elhiszem, hogy ők repülni akarnak, de azért tekintettel lehetnének ezek a saját csapatukra is. Amíg ők tököltek, ugráltak, addig a csapat többi része egy olyan orális behatolást kapott, hogy rossz volt nézni (pláne részt venni benne). Pofázhatott nekik az ember bármit...tojtak rá.
A "légierőnkről". A partra jutás nem lehetetlen, de ehhez elengedhetetlenül szükséges a normális légi támogatás. Véleményem szerint a saját repülőinknek a kezdetekkor (amerikai oldalon) nem az a feladatuk, hogy a sziget belsejében lődözzék az ellenfél gyalogosait vagy páncélosait, hanem hogy nagy hatékonysággal segítsék a partraszálló erőket. Lelőhették volna a víz felett repkedő ellenséget, esetleg megszórhatták volna a partvonalon felsorakozó tankokat és gyalogosokat, hogy a vizen érkező motorcsónakosok esetleg eljussanak az első fedezékig és ne vadliba módjára lőjék le őket. Spottolhatta az ember nekik az ellenséges objektumokat...szartak rá. Nagyon pontot sem szereztünk. Dicséretünkre: nem adtuk fel, megpróbálkoztunk többféle megközelítéssel, egyszer partra is szálltunk, de ott...
Kínai oldalon jobb volt a helyzet. A sziget déli részén, az anyahajó felőli részt választottuk ki magunknak, mint stratégiailag fontos pontot, elhatároztuk, hogy megvédjük. Egy ideig sok dolgunk nem volt, a kör első pár percében a kis szigetről kifutó motorcsónakok jelentésén kívül más dolguk nem volt. Aztán (szokás szerint) a légierőnk nekiállt szórakozni, a spottolásokra magasról (szó szerint) tojtak, az ellenség legfőképpen csónakokkal meg tudta közelíteni posztunkat. Élet-halál küzdelem kezdődött, Debilonnal hősiesen álltuk a gyakran két csónakkal érkező ellenséget. Többször kilőttek minket is, de jó csapatmunkával (még csodálkoztam is Debilonon :P) minden esetben sikerült visszafoglalnunk a sziget csücskét és az ahhoz tartozó bunkert. Jó volt végre megint taktika szerint játszani...az út két oldalán közelítettük meg az ellenfelet, egyszer egyikünk rohant előre, majd a fedezése alatt a másik. Sikerült pár ellenséget gránáttal is leszedni, amíg rám figyeltek. Jó munka volt! Természetesen ezeket a köröket nyertük, bár pontban nem hozott sokat a konyhára -a defenzív játékstílusunk miatt- de élmény volt játszani.
Azt kell mondanom, hogy a Wake Island 2007 egy nagyon technikás map és a hangulata utánozhatatlan egy telített 64-es szerveren.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Street^ 2010.01.24. 20:28:00
ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.01.24. 20:46:37
Ha lesz új gépem, rám lehet számítani. De addig marad a BF2 számomra. Ha szenvedés is a dolog néha, de maga a játékrendszere, a köritése szerintem utánozhatatlan, még AA-n is túltesz. De izlések és pofonok :)
anshin 2010.01.24. 21:29:19
ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.01.24. 21:38:11
Street^ 2010.01.24. 22:59:33
Debilon 2010.01.25. 18:06:53
AA-nál szerintem hangulatosabb, pont a járművek miatt, meg hogy nem kell annyit gyalogolni...beugrok egy jeep-be és oda megyek ahova akarok, vagy egy motorcsónakba és nem kell egy idióta helisre várnom
Kommentek