Tegnap megint volt egy kis közös játék a BFBC2-ben. Thunder, Streety, Anshin és jómagam együtt 4-en toltuk.

Iszonyatosan jók voltunk, bár gondok vannak az olvasással és a TS használattal mindenkinél. TS-en csak én figyeltem. Az irást pedig mindenki szelektív olvasta. :D
Ugyan nem probléma, de jó lett volna egy squadba kerülni, hogy még inkább tudjuk egymást támogatni, segíteni. Végül is ennek ellenére jól játszottunk. Általában mindig a nyertes oldalon voltunk és visszavertük a támadókat illetve rohamosan nyomultunk előre és vertük szét a védelmet.
Ami sok komment-ben felmerült, hogy ki legyen a helikopteres, mert az nem egyszerű dolog. Nos ez a kérdés is asszem megoldva, Streety-vel együtt nagyon jók voltunk. Leszámítva, hogy Anshin megfeszült, hogy spotolja nekünk a tankokat amit le kéne vadászni, de mi nem vettük ezt észre csak repkedtünk és lőttünk mindenre ami ellenség és mozgott. Ezen még javítani kell kicsit, de szerintem nagyon állat mód vezetjük a helit.
Később este amikor egyedül maradtam egy régi haverral mentünk ketten. Szintén a cél az volt, hogy együtt közösen jól és hatásosan üssük szét a védelmet vagy nyomuljunk előre. Itt a komunikációval nem volt gond mert olvastunk is meg TS-en is komunikáltunk folyamatosan. A legjobb, hogy ő még jobb pilóta mint én és ezt más sem bizonyítja, hogy az egyik támadásunknál elloptuk az apachot és a játék végéig röpködtünk vele és semmisítettük meg az utolsó bázist. Ha véletlen úgy hozta a sors akkor elrepültünk a pálya elejére leszálltunk meghegesztettük a gépet és folytattuk utunkat.

Szerző: slevinhun

4 komment

Címkék: bfbc2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr331759550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anshin 2010.02.15. 21:53:10

Mint mondtam 125mm löveggel elég szar bújócskázni ;Đ Ráadásul az a másik páncélozott csapat szállító is ott volt a hangár mellett, mikor már az öbölben kell harcolni.

Mivel nem tudok mit tenni ellenük, csak rátok kell, hogy számítsak, de akkor, abban a helyzetben, abban az 5 percben, mindig a messze távolban láttalak titeket a térképen, aminek következményeképpen elvesztettünk egy bombát! ;Đ

anshin 2010.02.15. 21:56:56

Ma játszottam tRs csapata ellen, legalábbis gondolom, hogy ez az a tRs. Pedro meg másikra nem emlékszek. A lényeg, hogy igen jól tolták, csapatukban messze legjobbak voltak.. mindketten 5000 pontot harácsoltak össze. Ám ez semmit se ért, mert ennek ellenére kikaptak, bár tény, hogy nem sokon múlott.

Nem tudom a tRs milyen erőt képviselhet a magyar bf közösségben. Esetleg olyan jelentős csapat, mint anno swat4ben voltak? Vagy ott csak egy csapat a sok közül?

1 alkalmat tekintve nem találkoztam velük az egész játék alatt, ami elég durva szerintem ;Đ

Street^ 2010.02.15. 22:07:35

Igen , elképzelhető hogy a világ másik felén voltunk, mert amikor Slevin volt a kormányos többször is lementünk a térképről :D sőt egyszer már annyira le mentünk hogy azt hittem nem fordul vissza , én meg kiugrottam és ott hagyott :DD. De valóban jó repülő páros voltunk. Én elösször használhattam az Appache gépágyúját és elég hatásos volt ugyan is nem muszály pont telibe lőni vele az enemyt elég ha mellé megy akkor is meghal, így viszont 2 helis elég sokra képes. Természetesen szükséges megfelelő szárazföldi támogatás is , ez alatt azt értem hogy spotolnak és a rakétás terroristákat kiírtják :)

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.02.16. 08:06:52

tRs...manapság bf2-ben nincs hír róluk, ennek ellenére könnyen el tudom képzelni, hogy a bf2 fénykorában meghatározó csapat voltak a scenében. És igen, ez AZ a tRs, akik swatoztak :)
süti beállítások módosítása