BC2 - ladista szemszögéből

2010.05.21. 23:25

Végre...sikerült egy "kis" mani befektetésével a régi (őskövület) gépemet lecserélni egy alsó-középkategóriasnak mondhatóra. Phenom II x2, 2giga ddr3 ram 1300mhz, egy egy gigás ati5670 és egy újnak ondható, 19 colos lcd monitor (a hardwer összeállításánál segédkezőknek, tanácsadóknak ezúton is thx).

Először nem vettem videókártyát, úgy hittem, hogy az ati4350 majd alapjáraton elhajtja a BC2-t...haha, szép gondolat volt. Sajnos 1024*768-ban, low beállítással épencsak megütötte a minimum szintet, a single részét ki sem tudtam próbálni, mert már a gumicsónakoknál nem mozgott a kép :D Ezért jött az új ati is, ami elég rendesen megdobta a teljesítményt.

Az új kártyával 1440*900 felbontás mellet (ezt tudja maxon a monitor) high beállításokkal tökéletesen, zökkenőmentesen megy a játék. Némi belassulást akkor vettem észre, amikor tankban ülök másodhegedűsként és a páncélos csöve előttem durrogtat én meg az MG-vel zoomolva keresem az ellenfelet.

Nos, magáról a játékról. Az ára nem rossz. Debilonnal együtt 5400 forint/darab áron vettük. Ennyi egy játékért, amivel sok időt kívánunk eltölteni, nem pénz. Összehasonlításképpen a BC2 előtt megjelenő MW2 még mindig 7-10000 forintos árban kapható. Igaz, hogy EA download manageres, de engem nem zavar már, ha nem láthatom a játék dobozát a polcomon...sőt, idővel zavarna is.

Sajnálattal konstatáltam, hogy anshin barátom valami hardweres probléma miatt nem tud csatlakozni a csapathoz. Tényleg sajnálom, komolyan vártam a pillanatot (a februári "bétás" élménybeszámolóik óta), hogy egy oldalon küzdhessünk megint valami játékban. Remélem, hamar megoldódik a dolog, kellessz ide :)

Debilon -bár a játéka megvan, a vasa is megfelelő- munkahelyi elfoglaltsága miatt nem sokat tudott velünk játszani. Street elmondása alapján...hááát...:D Debilon meghal, Street feléleszti...Debilon ránéz és lelövi.....biztos öngyilkos akart lenni:D

Apropó TK...a legelső lövésem TK volt..ehehe..  :D

A BC2 nálam -mint már említettem- fullos graffal fut. Így leírhatatlan élményt, látványvilágot nyújt. A robbanások, kráterek, az összedölő házak, amint nyikorogva magukba roskadnak...a füled mellett elsuhanó RPG...aki nem próbálta, el sem tudja képzelni.

Eleinte -még a béta illetve kis csapatunk BC2-es karrierje elején- meglehetősen szkeptikusan álltam a BC-höz. Viszolygásomat a 32-es, kicsi mapok, kihajlás és a fekvés hiánya váltotta ki. Hát, férfiasan bevallom: tévedtem. Nem is kicsit.

A legtöbb szerveren 24-28 fős volt a létszám, de így is iszonyat pörgős játékok voltak. A mapok nem kicsik (főleg gyalog). Egy pillanatra megállsz, hat helyről lőnek agyon, nyolc fegyverrel. A Rush játékmód még nem jön be annyira, szokni kell, nekem olyan swat4 rd dejavum volt.Természetesen itt most nem azt kell érteni, hogy van két lépcső és azon kell lejutni bármi áron, mert azért ebben a módban a két M-COM-ot vagy 100+1 irányból meg lehet közelíteni...természetesen támadóként. Védőként ámlávinit :) Tegnap volt egy map, a nevére nem emlékszem, de támadóként le kellett volna jutni egy kis völgyben elhelyezkedő romvárosba, ott voltak az mcomok. A pálya kialakítása miatt a védők a "legjobb védekezés a támadás" alapon beszorítottak minket a saját spawnunkra. Szopás volt, de rohadt nagy kihívás, rettenetesen élveztem, hogy -komolyan mondom- gyakorlatilag szikláról sziklára, méterről méterre tudtunk csak előre jutni és még így is bőven buktuk a kört. Iszonyat kihívás volt...Tetszik a játékban az is, hogy gyakorlatilag nincs tökéletes fedezék. Bemenekülsz egy házba, hogy szusszanj egyet? Kb 4 fegyverrel robbantják el a tetőt a fejed fölül. Elbújsz egy betonelem mögé? Odapörköl a tank, eltűnik a fenébe-veled együtt.

A Conq mód nem ismeretlen számomra a BF2-ből, így azt nem is részletezném.

Pár szót a játék hibáiról: nekem a bf2-ben nagyon bejött a commander-rendszer. A commanderek ott gyakorlatilag karmesterek voltak, a squadok meg a zenekar. Nagyon jól kidolgozott utasításrendszer volt, sőt a squadleaderek kéréssel fordulhattak a commander felé (supply, tüzérség, stb). Sajnos itt ez hiányzik, pedig elkelne.

A másik: a sokat emlegetett sniperkedés( csak azért sem hívom őket bundásoknak :P). Nem hittem el (pedig láttam pár screenshotot a játékból), de tényleg kurva sokan vannak. Elhiszem, hogy megvan a feelingje, de egy rohadt városi pályán a 13-ból miért 8-9-en azt választják...nem tudom. Én próbáltam, nem jött be...lehet, majd később. Annyira elvannak magukkal -csapatjáték powa-, hogy én, a tök kezdő, sunnyogópályán röhögve mögéjük tudtam jónéhányszor kerülni, mert a szemüket ki nem vennék a köcsög távcsövükből és annyi esze már nincs a nagyobbik részének, hogy néha helyet is kellene változtatnia...Tényleg be kellene vezetni egy AA-ban megvalósított kasztrendszert, vagy legalább valami módon a sniperek számát csökkenteni.

A másik sirámom a Carl Gustavozók...a tegnapi halálaim 30-40%-ban emiatt volt. Azt még meg is értem, hogy egy épületben helyet foglaló egységet ezzel írtanak ki, de az számomra elfogadhatatlan, hogy például sikságon boldog-boldogtalanra azzal puffogtatnak...akár három lépésre is. Unalmas, undorító, baromság.

Egyenlőre ennyit a sírásról :D

Összefoglalva: a játék jó. Remélem, hogy a hétvégén kicsit többen össze tudunk röffenni és uralmunk alá hajtani egy szervert :P

Szerző: ladista

13 komment

Címkék: bfbc2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr462022003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sleziii (törölt) 2010.05.24. 19:41:38

5400 / db?:) Megkérdezhetem hol? :)

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.05.25. 10:44:10

www.g2play.net/store/

Nem az extrás, hanem a fapados, de azért a pár fegyverért nem adnék ki plussz X forintot, idővel úgyis meglesz.

Sleziii (törölt) 2010.05.25. 20:45:01

Jól értem, hogy itt DVD-t nem, csak egy letöltési linket kapok?

Debilon 2010.05.25. 20:58:13

@Sethniel: aztsem :D

csak egy serialt..
gamet onnan szeded le ahonnan akarod..
én EA DL managerrel

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.05.25. 21:00:40

Nem linket, hanem a játék serialját. A játékot letöltöd az EA Download Managerrel és közben aktiválod a kódodat. Nekem jobban tetsző megoldás, egyre kevésbé viselem el a sok dvd tokot.

Sleziii (törölt) 2010.05.25. 21:10:23

Oh.. értem köszi. Még egy kérdés, és hányszor aktiválhatom? Vagy csinálok egy accountot, ott hozzárendelem a serialt, és oda tudok belépni, meg windóz reinstall után is gondolom. Jól gondolom? :D

Debilon 2010.05.25. 21:13:33

@Sethniel: igen..olyan mintha dobozosod lenne..csak nincs doboz/lemez csak serial

amúgy amit letölt dl manager egy kétrétegű dvd-re ki is fér (5,4gb) később onnan is lehet telepíteni..(szerintem)

Sleziii (törölt) 2010.05.25. 21:15:23

Köszönöm, akkor ezt megpróbálom majd! :)

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.05.25. 22:02:05

Aztán mikor várható az érkezésed? :D

Sleziii (törölt) 2010.05.25. 22:25:47

Jó kérdés. Nem sokára. :)

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.05.26. 07:45:53

Rossz válasz: ezt már februárban is olvastuk :D:D

Street^ 2010.06.01. 15:51:41

Hova tünt Sully és SLezi hill.. ???
süti beállítások módosítása