A Bad Company 2 PC változatának producerével készített interjút a PC Games Hardware csapata, a játék technológiájának részleteiről.

 

Tovább: href.hu/x/bkos

Szerző: Rushyk

6 komment

Címkék: bfbc2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr561781369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

slevinhun · http://blog.slevin.hu 2010.02.23. 11:10:31

Lehet én lettem félreinformálva vagy értettem valamit félre. De most bloggolunk vagy hirezünk? :D

Rushyk 2010.02.23. 18:32:44

@slevinhun: Hát ha ez ekkora próbléma neked, akkor többet nem nyomok érdekes hírt be:D
De gondoltam van olyan akit érdekel, hogy miylen újjítások lesznek DX11 alatt, illetve, hogy lesz-e hasalás a játékban avagy sem...^^

slevinhun · http://blog.slevin.hu 2010.02.23. 19:08:38

@Rushyk: pusztán csak kérdeztem mivel nem tudtam, hogy most az oldal blogként vagy hirezésként is müködik.

anshin 2010.02.24. 19:16:32

Engem érdekelt a dolog, ha már van dx11 kártya, akkor jó tudni, mire számíthat az ember :)

Thx Ruszki' :D Remélem azért nem vették el a kedved az írástól! Mert picsán leszel rúgva ;Đ

Rushyk 2010.02.24. 20:27:55

Miért vedték volna el Apszint?:D Poénból írtam, gondoltam hogy Slevin nem "absztatásból írta^^
süti beállítások módosítása