BC2 Public. 100309
2010.03.09. 22:33
Talán a harmadik komolyabb együtt játszásunk volt azokkal, akik már beszerezték a játékot. Egy pár napos beszámoló, teljeség igénye nélkül, szabadon. Shotok nem lesznek, mert vagy játszok, vagy képeket készítek, egyszerre ez nálam nem működik ;D
Szóval….
A játékosok: Rush, Streety, Sully és persze jó magam.
Vegyes érzelmek vannak bennem a pár nap után, kaptunk hideget és meleget, technikailag és játékügyileg is.
Technikailag a játéknak még vannak betegségei, nehézkes menükezelés, szerverkeresés, barát lista se tökéletesen működik, ki-kifagyogat a játék és annyira egy időben és egyformán, hogy ezt semmiképpen se lehet számítógép / hardver hibára fogni. Ami ebben szomorú, hogy ezek nagy része már a bétában is előfordult, azaz javítható lehetett volna, hisz talán ez lett volna a béta lényege?! De ez van, minden esetre már így is több javítás érkezett, mint például swat4-hez, így bizakodom. Ezek nem játék befolyásoló dolgok, de mikor az ember sietne vissza a szerverre és nem tud, hiba üzenetet kap, sokáig keresi a szervert, akkor az kicsit felpengeti az ember idegeit.
Játékügyileg már több bennem a hevesebb érzelem, amit leginkább a RECON kaszt vált ki belőlem. Félre értések elkerülése érdekében nem a RECON emberkékkel van gondom, kellenek, kell a kaszt, szükség van rájuk, de talán 16 emberből nem kellene 12 „sniper” egy pályára. Nagyon kedvetlenítő volt, hogy gyakorlatilag 360 fokban körülvettek minket a bozótba meghúzódó sniperek és gyakorlatilag bármerre mész halott vagy, főként mivel egyeseknek már BARRET van a kezében, amiből egyáltalán nem kell 2 golyó a teljes pusztításhoz. EASY KILL! Sajnos nem is akartak menni az MCOM-ra, szépen ültek és volt 2-3 assault meg medic, akik szépen csinálták a feladatokat. Nem egy játékban láttunk már példát arra, hogy korlátozták a sniperek számát és szerintem itt sem ártana. Sokkal egészségesebb lenne a játék, ha minden kasztból megfelelő számú emberke harcolna egymással.
A másik, bár nem annyira idegesítő dolog számomra, hogy rengeteget kell játszani ahhoz, hogy valami ép kéz láb fegyvert kapj. Itt nem arról van már szó, hogy játssz sokat, hogy legyen rutinod, de nekem ilyen esti játékokkal igen csak nehéz lesz elérni azt a szintet, hogy olyan fegyvereket kapjak, amivel fel tudom venni a versenyt azon ráérő kockák ellen, akik nálam sokkal komolyabb fegyverrel rendelkeznek. Ez picit piszkálja a csőröm, de annyira nem érdekel, hogy most e miatt töröljem a játékot. Majd lassan, egyszer, nekem is meglesz minden, úgy 5 év múlva ;ĐĐ És akkor még nem beszéltem azokról a dolgokról melyek befolyásolhatják egy küzdelem egészséges fariplay kimenetelét, mint hogy neki már van kevlar cucca, mert már tizenhatezerháromszázkilencvenkilenc szintes és akkor a többit nem is emlegetném.
Igazából ez a két negatívumot tudnám felhozni a játékmenettel kapcsolatban. A többit nem negatívumként éltem meg, leginkább stílust kell váltani, ráérezni erre a játékra is, mivel még egy picit bennem van a swat4-es, rohanok típusú stílus és az ide nem hatékony. Van, vagyis sokszor volt olyan, hogy feleslegesen rohantam előre, bár volt, amikor indokolt volt és a társaim nem jöttek. De ezzel nincs baj, egyeztetni kell, sokat kell játszani (amennyi idő engedi), fejleszteni a csapatjátékot.
Kiemelt teljesítményt nyújtott Rush és Streety. Szinte nem volt olyan kör, hogy ők ne legyenek szerver elsők. Kiemelkedő pontszám, kiemelkedő teljesítmény, kiemelkedő statisztika, mást nem lehet írni, mint GOOD JOB SOLDIERS, HOOAH! Még rá is kérdeztem, hogy csinálják, mert mondom én speciel valamit nagyon rosszul operálok, mert igen csak el-el maradva végeztem mögöttük :( Külön megemlítendő Rush Kill/Death aránya. A 38 kill és 11 halál, 3.45 FR ebben a játékban szinte hihetetlen még a számomra is, hisz én picit örülök ha 10 körül lövök és minimum 1es az FR-em, de ez még nagyon ritkán mondható el, nagyon-nagyon ritkán. De ez van! ;Đ Vagy lesz jobb, vagy megyek snipernek, mert az EASY KILL :DDD
Egy mentés, melyet RUSH készített egy kör után. Ez a max képi anyag amivel szolgálhatok, de ez is csak azért van mert nem én készítettem :DDD http://imagerz.com/QENOCktvAwINBFwfGQVR
Mai nap M-comos játékmódban ( inkább így írom, mert valakit megzavar a sok rush ;Đ) főként támadásban azért sok pozitív élményre tettem szert és azért volt pár olyan jelenetem, ami még bizakodásra ad okot a jövőre nézve ;Đ Aránylag együtt mentünk, segítettük egymást és valami kommunikáció volt már, bár nem voltak egyértelmű megnevezések, de alakultak a dolgok. Lassan de biztosan alakul a dolog, de még kellenének emberek. Reméljük még a jelenlegi létszámból is csatlakoznak emberek hamarosan.
A védekezésünk az nagyon szét szórt, ott leginkább mindenki a saját feje után ment, én meg az előre tolt védekezés híve vagyok, ezért szeretek előre húzódni. Ami ebben a játékban jellegzetes, hogy nincs „onnan jön az ellenség”! A nagy büdös lófaszt, már bocsánat. Nagyon sok ember kifejezetten szeret csendben lehetetlen irányokból, vagy akár teljesen a hátunk mögül megérkezni és ez rettentően megnehezíti a védelmet. Ebben a játékban a közvetlen M-com védelem és köré tömörülés végzetes hiba, legalábbis nekem ez a véleményem most. Főleg, hogy többféleképpen is elpusztíthatnak egy M-comot.
Összevetve egyébként és zárásként csak azt tudom mondani, hogy remek játék ez, csak akár mint AA, idő kell, hogy valaki kialakítsa a saját stílusát, megtalálja azt a kasztot, ami az ő számára a legjobb. Nem szabad türelmetlennek lenni, én is ezt mondogatom magamnak. Időt kell adni és maximum arra jó lesz, hogy eljátsszak a barátokkal. De kell is ennél több? Szerintem nem, de lehet csak önigazolás, fordított pszichológia?! ;Đ Nem tudom, majd meglátjuk, holnap játék! ;Đ
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Street^ 2010.03.10. 07:10:07
ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.03.10. 08:15:16
Kaszt korlátozásra ne is számítsatok, akkor nem bf lenne. De idővel ki fognak kopni az ilyen emberek is, csak most ezzel lehet a legtöbb pontot szerezni, viszonylag kevés kockázattal és leírtad...kell a jobb fegyver nekik. Annyit tudok, bf2-es tapasztalat, hogy fejlövés=halál...akármilyen fegyverrel, szóval... :)
Rushról meg...a 20%-os találati arány elég meggyőző, ha emlékeim nem tévednek, bf2-ben ezzel majdnem a világ élvonalába tartozna.
További jó játékot és mint mondtam: MÉG TÖBB BESZÁMOLÓT KÉPEKKEL! :D
anshin 2010.03.10. 08:51:01
Nem a lövéssel van a gondom, és nem is a fejlövéssel. 7 - 12 kill esetén mindig van egy-két marksman medálom, ami ugye 5 fejlövés esetén adódik szóval, nagy százalékban fejlövéssel operálok, és az accuary is nagyon jó nekem.
A fegyvereknél a problémám, hogy most FN2000 van meg, ami nagyon kemény tűzgyorsasággal rendelkezik, de rövidebb hatótáv, gyengébb lövedéki sebesség. Ha egy épületben látok egy enemyt, akinél viszont egy M16A2 van, vagy M4, és picit nagyobb a távolság, akkor vagy menekülök, vagy meghalok, de nem tudom felvenni a versenyt vele, és ezért zavar ez a fegyver elérési dolog. Mivel ugye nem tudom ki, milyen kasztal van az ablakban, megpróbálom kilőni, aztán fél másodperc alatt leoltanak, és ki van írva h m16a2, akkor már csak siránkozni tudok :) PErsze közelről az FN2000 gyorsaságával nehezen veszi fel a versenyt bármi is ami automata, ez viszont közeli, épületes harcok esetén nagyon jó. Ezért mondtam h stílust kell alakítani, és ezzel a fegyverrel nem is próbálkozni távolra, mindig keresni azt a terepet, amin jó vagyok. Csak swat4ben még KPvel is fel lehetett venni a harcot bármi ellen, itt szokni kell, hogy NEM ;D
A stílussal van a gondom szerintem, dobálnom kéne lőszert, többet kellene egyéb feladatokkal foglalkozni, nem csak futni és lőni, szerintem itt lesz a kutya elásva.
Futkosás miatt sokszor halok meg, gyakran a rossz spawn miatt, mert pont sikerül a sűrűbe belespawnolni. Tegnap is hallom TSen.. h Rush anyázik, mert lőnek rá és nem tud átugrani, ő neki a végén sikerült, én pont a rossz helyre éledtem.. és azonnal haltam. Ez így gáz :D
Ma este lassú játékot fogom erőltetni, legalábbis részemről, próbálok keményen csomagokat dobálni és valami szervezettebb játékot produkálni. Aztán meglátjuk.
Debilon 2010.03.10. 10:59:44
ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.03.10. 11:13:15
Pityesz79 2010.03.16. 14:36:09
(Mindjárt kezdem is a játékot!)
Street^ 2010.03.16. 14:48:09
Pityesz79 2010.03.17. 12:01:46
anshin 2010.03.17. 12:46:13
Érdemes lenne feltelepítened egy Fraps nevü kis programocskát, ami igazából arra van, hogy videót vegyél a játékból, viszont van arra lehetőség, hogy csak szimplán kiírja a FPS-t a monitor azon sarkára, amire te azt beállítod majd.
Mikor szaggat a játék, meg kell nézni, vagyis próbálni megnézni, hány FPS-t mutat a program. 30 FPS alatt, kezd darabossá válni, minél kisebb az FPS, annál jobban kezd diavetítésbe átmenni a játék.
Ha FPS gondjaid vannak, akkor érdemes pár dolgot megnézni, hogy van beállítva a játék, milyen felbontásod van, stb. Esetleg lehet állítani ini fájlokban is, és ha úgy sem lesz jó, akkor sajnos egy VGA csere érik nálad, amennyiben szeretnél ezzel a játékkal játszani.
Sajnos, én ennél többet nem tudok mondani.
Pityesz79 2010.03.17. 14:31:12
Street^ 2010.03.17. 14:50:48
Rushyk 2010.03.17. 15:38:20
Pityesz79 2010.03.17. 16:13:24
A video beállításaim az alábbiak:
Resolution: 1024x768
Overal quality: low
Brightness: 0.45
Contrast: 0.26
És szerinted az nem zavarja be, hogy a gépen egy csomó progi fut a háttérben?
Előre is köszönöm a segítséget!
Street^ 2010.03.17. 16:21:36
tHUNder_ · http://www.swat-4.hu 2010.03.18. 09:50:30
Én is a gépedre tippelek, az lehet gyenge.
Ezt könnyen ellenőrizheted ezen az oldalon: cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx
Csak válaszd ki a játékot a listából és szépen elemzi a géped fő elemeit, a végén pedig kapsz egy összesítő grafikont.
Kommentek