BC2 Public. 100309

2010.03.09. 22:33

Talán a harmadik komolyabb együtt játszásunk volt azokkal, akik már beszerezték a játékot. Egy pár napos beszámoló, teljeség igénye nélkül, szabadon. Shotok nem lesznek, mert vagy játszok, vagy képeket készítek, egyszerre ez nálam nem működik ;D

Szóval….

A játékosok: Rush, Streety, Sully és persze jó magam.

Vegyes érzelmek vannak bennem a pár nap után, kaptunk hideget és meleget, technikailag és játékügyileg is.

Technikailag a játéknak még vannak betegségei, nehézkes menükezelés, szerverkeresés, barát lista se tökéletesen működik, ki-kifagyogat a játék és annyira egy időben és egyformán, hogy ezt semmiképpen se lehet számítógép / hardver hibára fogni. Ami ebben szomorú, hogy ezek nagy része már a bétában is előfordult, azaz javítható lehetett volna, hisz talán ez lett volna a béta lényege?! De ez van, minden esetre már így is több javítás érkezett, mint például swat4-hez, így bizakodom. Ezek nem játék befolyásoló dolgok, de mikor az ember sietne vissza a szerverre és nem tud, hiba üzenetet kap, sokáig keresi a szervert, akkor az kicsit felpengeti az ember idegeit.

Játékügyileg már több bennem a hevesebb érzelem, amit leginkább a RECON kaszt vált ki belőlem. Félre értések elkerülése érdekében nem a RECON emberkékkel van gondom, kellenek, kell a kaszt, szükség van rájuk, de talán 16 emberből nem kellene 12 „sniper” egy pályára. Nagyon kedvetlenítő volt, hogy gyakorlatilag 360 fokban körülvettek minket a bozótba meghúzódó sniperek és gyakorlatilag bármerre mész halott vagy, főként mivel egyeseknek már BARRET van a kezében, amiből egyáltalán nem kell 2 golyó a teljes pusztításhoz. EASY KILL! Sajnos nem is akartak menni az MCOM-ra, szépen ültek és volt 2-3 assault meg medic, akik szépen csinálták a feladatokat. Nem egy játékban láttunk már példát arra, hogy korlátozták a sniperek számát és szerintem itt sem ártana. Sokkal egészségesebb lenne a játék, ha minden kasztból megfelelő számú emberke harcolna egymással.

A másik, bár nem annyira idegesítő dolog számomra, hogy rengeteget kell játszani ahhoz, hogy valami ép kéz láb fegyvert kapj. Itt nem arról van már szó, hogy játssz sokat, hogy legyen rutinod, de nekem ilyen esti játékokkal igen csak nehéz lesz elérni azt a szintet, hogy olyan fegyvereket kapjak, amivel fel tudom venni a versenyt azon ráérő kockák ellen, akik nálam sokkal komolyabb fegyverrel rendelkeznek. Ez picit piszkálja a csőröm, de annyira nem érdekel, hogy most e miatt töröljem a játékot. Majd lassan, egyszer, nekem is meglesz minden, úgy 5 év múlva ;ĐĐ És akkor még nem beszéltem azokról a dolgokról melyek befolyásolhatják egy küzdelem egészséges fariplay kimenetelét, mint hogy neki már van kevlar cucca, mert már tizenhatezerháromszázkilencvenkilenc szintes és akkor a többit nem is emlegetném.

Igazából ez a két negatívumot tudnám felhozni a játékmenettel kapcsolatban. A többit nem negatívumként éltem meg, leginkább stílust kell váltani, ráérezni erre a játékra is, mivel még egy picit bennem van a swat4-es, rohanok típusú stílus és az ide nem hatékony. Van, vagyis sokszor volt olyan, hogy feleslegesen rohantam előre, bár volt, amikor indokolt volt és a társaim nem jöttek. De ezzel nincs baj, egyeztetni kell, sokat kell játszani (amennyi idő engedi), fejleszteni a csapatjátékot.

Kiemelt teljesítményt nyújtott Rush és Streety. Szinte nem volt olyan kör, hogy ők ne legyenek szerver elsők. Kiemelkedő pontszám, kiemelkedő teljesítmény, kiemelkedő statisztika, mást nem lehet írni, mint GOOD JOB SOLDIERS, HOOAH! Még rá is kérdeztem, hogy csinálják, mert mondom én speciel valamit nagyon rosszul operálok, mert igen csak el-el maradva végeztem mögöttük :( Külön megemlítendő Rush Kill/Death aránya. A 38 kill és 11 halál, 3.45 FR ebben a játékban szinte hihetetlen még a számomra is, hisz én picit örülök ha 10 körül lövök és minimum 1es az FR-em, de ez még nagyon ritkán mondható el, nagyon-nagyon ritkán. De ez van! ;Đ Vagy lesz jobb, vagy megyek snipernek, mert az EASY KILL :DDD

Egy mentés, melyet RUSH készített egy kör után. Ez a max képi anyag amivel szolgálhatok, de ez is csak azért van mert nem én készítettem :DDD
http://imagerz.com/QENOCktvAwINBFwfGQVR

Mai nap M-comos játékmódban ( inkább így írom, mert valakit megzavar a sok rush ;Đ) főként támadásban azért sok pozitív élményre tettem szert és azért volt pár olyan jelenetem, ami még bizakodásra ad okot a jövőre nézve ;Đ Aránylag együtt mentünk, segítettük egymást és valami kommunikáció volt már, bár nem voltak egyértelmű megnevezések, de alakultak a dolgok. Lassan de biztosan alakul a dolog, de még kellenének emberek. Reméljük még a jelenlegi létszámból is csatlakoznak emberek hamarosan.

A védekezésünk az nagyon szét szórt, ott leginkább mindenki a saját feje után ment, én meg az előre tolt védekezés híve vagyok, ezért szeretek előre húzódni. Ami ebben a játékban jellegzetes, hogy nincs „onnan jön az ellenség”! A nagy büdös lófaszt, már bocsánat. Nagyon sok ember kifejezetten szeret csendben lehetetlen irányokból, vagy akár teljesen a hátunk mögül megérkezni és ez rettentően megnehezíti a védelmet. Ebben a játékban a közvetlen M-com védelem és köré tömörülés végzetes hiba, legalábbis nekem ez a véleményem most. Főleg, hogy többféleképpen is elpusztíthatnak egy M-comot.

Összevetve egyébként és zárásként csak azt tudom mondani, hogy remek játék ez, csak akár mint AA, idő kell, hogy valaki kialakítsa a saját stílusát, megtalálja azt a kasztot, ami az ő számára a legjobb. Nem szabad türelmetlennek lenni, én is ezt mondogatom magamnak. Időt kell adni és maximum arra jó lesz, hogy eljátsszak a barátokkal. De kell is ennél több? Szerintem nem, de lehet csak önigazolás, fordított pszichológia?! ;Đ Nem tudom, majd meglátjuk, holnap játék! ;Đ

Szerző: anshin

16 komment

Címkék: bfbc2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr831827146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Street^ 2010.03.10. 07:10:07

Mivel már igy is késésben vagyok.. csak annyit irok hogy tetszett az összefoglaló , az M-com védelmével egyetértek kicsit messzebről kell ezentúl bevédeni úgy talán több esélyünk van. Attól meg nem tartok hogy nem jössz bele a játékba, mert igaz hogy AA-ban is én mondtam neked hogy jobb klikk céloz! :D de utána már 10x jobban ment neked is :D itt is csak rá kell jönni dolgokra mikor mit hogyan és faxa lesz. A játék hibák valóban idegesitőek de DICE és a többiek remélhetőleg dolgoznak rajta ezerrel. Ma game ha isten is úgy akarja :D BB go suli este leszek :S

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.03.10. 08:15:16

Szép összefoglaló, több ilyet kérnék :)
Kaszt korlátozásra ne is számítsatok, akkor nem bf lenne. De idővel ki fognak kopni az ilyen emberek is, csak most ezzel lehet a legtöbb pontot szerezni, viszonylag kevés kockázattal és leírtad...kell a jobb fegyver nekik. Annyit tudok, bf2-es tapasztalat, hogy fejlövés=halál...akármilyen fegyverrel, szóval... :)
Rushról meg...a 20%-os találati arány elég meggyőző, ha emlékeim nem tévednek, bf2-ben ezzel majdnem a világ élvonalába tartozna.
További jó játékot és mint mondtam: MÉG TÖBB BESZÁMOLÓT KÉPEKKEL! :D

anshin 2010.03.10. 08:51:01

@Street^: AAval kapcsolatban nagyon rosszul emlékszel :D pont az volt, hogy ott is, és itt is csak jobb klikkel, azaz ironsightba nézve tüzelek. HC módban másképp nehéz is, mivel nincs sima célkereszt. AAban pont hogy simán kezdtünk lőni, és csak nagy távolságoknál használtuk a jobb klikket.

Nem a lövéssel van a gondom, és nem is a fejlövéssel. 7 - 12 kill esetén mindig van egy-két marksman medálom, ami ugye 5 fejlövés esetén adódik szóval, nagy százalékban fejlövéssel operálok, és az accuary is nagyon jó nekem.

A fegyvereknél a problémám, hogy most FN2000 van meg, ami nagyon kemény tűzgyorsasággal rendelkezik, de rövidebb hatótáv, gyengébb lövedéki sebesség. Ha egy épületben látok egy enemyt, akinél viszont egy M16A2 van, vagy M4, és picit nagyobb a távolság, akkor vagy menekülök, vagy meghalok, de nem tudom felvenni a versenyt vele, és ezért zavar ez a fegyver elérési dolog. Mivel ugye nem tudom ki, milyen kasztal van az ablakban, megpróbálom kilőni, aztán fél másodperc alatt leoltanak, és ki van írva h m16a2, akkor már csak siránkozni tudok :) PErsze közelről az FN2000 gyorsaságával nehezen veszi fel a versenyt bármi is ami automata, ez viszont közeli, épületes harcok esetén nagyon jó. Ezért mondtam h stílust kell alakítani, és ezzel a fegyverrel nem is próbálkozni távolra, mindig keresni azt a terepet, amin jó vagyok. Csak swat4ben még KPvel is fel lehetett venni a harcot bármi ellen, itt szokni kell, hogy NEM ;D

A stílussal van a gondom szerintem, dobálnom kéne lőszert, többet kellene egyéb feladatokkal foglalkozni, nem csak futni és lőni, szerintem itt lesz a kutya elásva.

Futkosás miatt sokszor halok meg, gyakran a rossz spawn miatt, mert pont sikerül a sűrűbe belespawnolni. Tegnap is hallom TSen.. h Rush anyázik, mert lőnek rá és nem tud átugrani, ő neki a végén sikerült, én pont a rossz helyre éledtem.. és azonnal haltam. Ez így gáz :D

Ma este lassú játékot fogom erőltetni, legalábbis részemről, próbálok keményen csomagokat dobálni és valami szervezettebb játékot produkálni. Aztán meglátjuk.

Debilon 2010.03.10. 10:59:44

@anshin: azért azt is vedd figyelembe, hogy akik előrendelték kvázi fizettek a beta key-ert is, azok egy specko edisönt kaptak pár extrával :) nem tudom ez mennyit számít vagy sem, hogy ki milyen gyorsan kap ilyen meg olyan ágyúkat:D

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.03.10. 11:13:15

és még ott van a BF Veterans program is, ami még ad plusz fegyvereket. Pontosan milyeneket, nem tudom,az egyik az M1 Garand.

Pityesz79 2010.03.16. 14:36:09

Jó összefoglaló, sok mindenben igazad van, de nekem az nem tetszik, hogy vannak olyan játékosok, akik 1 nap alatt 300ezer meg 1 millió pontokat csinálnak, és közben alig halnak meg. Én ezen bosszankodom, mert én körönként maximum a bónuszokkal 6-7ezer pontot, bónuszok nélkül meg maximum 1-2 ezer pontot tudok elérni, azt is baromira nehezen. Nézd csak meg az első helyen lévőt a ranglistán, mert reggel 2millió 600ezer volt, és estére meg 3millió 600ezer pontja. Ha már játszunk, tényleg játszunk. Alapjába véve én nagyon szeretem ezt a játékot, szép a grafikája, jók a pályák (de a csalók úgy néz ki, itt is megjelentek).
(Mindjárt kezdem is a játékot!)

Street^ 2010.03.16. 14:48:09

@Pityesz79: Szia Pityesz, Sajnos az a tény hogy csalók mindig is voltak vannak és lesznek is.., ami elkeserítő és bosszantó is egyben. Várható volt hogy itt is megjelenik valami cheat de én sem gondoltam volna hogy ilyen hamar :S. Minden esetre bízom benne hogy kitalálnak rá valamit vagy a PB kirúgja őket. De emiatt én sem hagynám abba ezt a játékot amit most kezdtünk :), mert szerintem hatalmas feelingje van és szép grafikája , jó társaság is meg van hozzá szóval ennél több talán nem is kell egy jó játékhoz :).

Pityesz79 2010.03.17. 12:01:46

@Street^: Szia Street^. a csalókrol csak annyit hogy úgyse nagyon lehet mit kezdeni velük.Viszont lenne egy kérdésem. Rendesen megy a játék de amikor közelharcba kerülök lelassul elkezd szaggatni darabosan mozog az emberem ,úgyhogy elég nehéz vele célozni vagy akármit csinálni.Jó lenne ha valami tanácsot tudnál adni ebben a dologban.egyszer megnéznélek benneteket hogy nyomjátok csapatban. én állandóan külföldi faszikkal kerülök egy csapatba velük nem nagyon lehet összehangolni se a támadást se a védekezést főleg azért mert egy szót se értek belőle amit mondanak csak annyit hogy sniper. Egyébként is mindenki megy közülük a maga feje után.De azért próbálok egyedül boldogulni.

anshin 2010.03.17. 12:46:13

@Pityesz79: Nagy valószínűséggel FPS hiányban szenvedsz. Tűzharcban, hirtelen nagyon sok dolog jelentkezik, gyorsabban mozogsz, effektek mind lövésnél, mint becsapódásnál.

Érdemes lenne feltelepítened egy Fraps nevü kis programocskát, ami igazából arra van, hogy videót vegyél a játékból, viszont van arra lehetőség, hogy csak szimplán kiírja a FPS-t a monitor azon sarkára, amire te azt beállítod majd.

Mikor szaggat a játék, meg kell nézni, vagyis próbálni megnézni, hány FPS-t mutat a program. 30 FPS alatt, kezd darabossá válni, minél kisebb az FPS, annál jobban kezd diavetítésbe átmenni a játék.

Ha FPS gondjaid vannak, akkor érdemes pár dolgot megnézni, hogy van beállítva a játék, milyen felbontásod van, stb. Esetleg lehet állítani ini fájlokban is, és ha úgy sem lesz jó, akkor sajnos egy VGA csere érik nálad, amennyiben szeretnél ezzel a játékkal játszani.

Sajnos, én ennél többet nem tudok mondani.

Pityesz79 2010.03.17. 14:31:12

Kösz a segítséget. Az a helyzet hogy nem nagyon értek a pc-hez. Ugyhogy fogalmam sincs róla mi az az inifájl.A gépről annyit tudok mondani hogy most nemrég lett véve a videokártya 9 generácios nvidia és a gépis megfelel a követelményeknek. Letöltöttem ezt a frapsot amit írtál 30 50 között mozog.Valamit próbáljak még állítani valahol?@anshin:

Street^ 2010.03.17. 14:50:48

@Pityesz79: Hali Pityesz, nekem is 30 és 50 között mozog átlag 40 FPS-em van és nem igazán szokott sőt szinte soha nem akad a kép. A beállításoknál minden mediumon van vagy high esetleg ? felbontás mennyi ? ha ilyeneket még leírsz akkor talán többet tudunk segíteni.

Rushyk 2010.03.17. 15:38:20

Kiraktam 1 progit az oldalra avval tudsz finomhangolásokat végezni az ini file-ban...

Pityesz79 2010.03.17. 16:13:24

Szia Street^
A video beállításaim az alábbiak:
Resolution: 1024x768
Overal quality: low
Brightness: 0.45
Contrast: 0.26
És szerinted az nem zavarja be, hogy a gépen egy csomó progi fut a háttérben?
Előre is köszönöm a segítséget!

Street^ 2010.03.17. 16:21:36

Nos @Pityesz79: Nos ezek a beállítások rendben vannak már mint ennél lejebb nem nagyon lehet tenni őket és hát ugye az fps is még határon van, szóval már csak az a kérdés milyen csomó progira gondolsz ami a háttérben fut ?:) Már csak itt merülhet fel valami ami leszívja a gépet , de ha itt sincs szó semmilyen olyan progiról ami valóban lassíthat akkor az a helyzet , hogy gyenge a gép a játékhoz :(.

tHUNder_ · http://www.swat-4.hu 2010.03.18. 09:50:30

Hello @Pityesz79!
Én is a gépedre tippelek, az lehet gyenge.
Ezt könnyen ellenőrizheted ezen az oldalon: cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx
Csak válaszd ki a játékot a listából és szépen elemzi a géped fő elemeit, a végén pedig kapsz egy összesítő grafikont.

Pityesz79 2010.03.19. 01:39:28

@tHUNder_: köszönöm a segítséget mindenkinek de közben megjavult a gép.Az nvidia oldaláról letöltött a haverom valami frissitést a videokártyához vagy mit nem tudom pontosan de most már tökéletesen működik ,egyáltalán nem szaggat. Most már assault kasztban nyomom a játékot,idáig nem tudtam mert ha valami komolyabb tűzharc volt megállás nélkül szaggatott de most már tökéletes.Mégegyszer köszönöm mindenkinek a segítséget remélem most már minden rendben lesz .Jó lenne majd egyszer összefutni valamelyikőtökkel valamelyik szerveren.
süti beállítások módosítása