Most, hogy volt 3 szép laza nap, nekem is volt időm többet eltölteni sully, rush és street társaságában a BC2 HARDCORE szervereken.

Nézzük is részletesebben, szóval…

Nagy változásokat tapasztalok, még magammal szemben is. Két nagy változás a játékkal szemben, hogy lassan normál szerverekre nem is vagyok, vagyunk hajlandóak felmenni, csak és kizárólag HARDCORE, ami elfogadható. Az elején nagyon hadakoztam ellene, mert nincs benne megjelölés. Bár ez mai napig hiányzik, a többi dolog maximálisan bejött.  A másik, hogy a kezdetben csak rush módban játszogattunk, mára szinte áttértünk a Conqest módra, mivel picit szabadabb a játékmenete.

Szóval nagy részt Conquest és HARDCORE szervereken tettük tiszteletünket a hétvégén. Nem mondhatnám, hogy rosszul teljesítettünk, de mindenkinél voltak hullámvölgyek, de ezzel igazából nincs gond. Street jól teljesít a medic kasztban, rush hozza az assault kasztot, sully talán, mint én, még keresi, hogy mi válik be neki a legjobban, bár most elméletileg lehorgonyzott a medic kasztnál, és nem is csinálja rosszul.

Ahogy írtam én is keresem még, hogy miben lehetek legjobban a csapatom hasznára, mert az assault kaszt nem hozta azt a sikert, amit gondoltam. Lassan minden fegyvert kipörgettem már az assault kasztnál, de a várva várt siker, ami egy jó fegyverrel vártam, az elmaradt. Bár voltak jobb alkalmak, sok kill, jó FR, de többségében sajnos nem sikerült jó játékot produkálnom. Lehet, csak több gyakorlás kellene, most minden esetre elkezdtem az engineer kasztot, és inkább javítok, tankokat lövök ki (legalábbis ha sikerül) meg próbálók kis távolságokon küzdeni a SMG fegyveremmel.

Eddig nekem nagyon bejött ez a kaszt, valahogy még killek is jönnek, a kicsi, de nagy tűzgyorsaságú SMG-k jobban beváltak a számomra. Összességében nem éreztem magam rossznak, de nem tudom magam objektíven látni, erre majd ad választ a jövő. Ami még gondolkozásra kényszerít, hogy volt alkalmam egy medic XM8-as könnyűgépágyús változatát kipróbálni és azt kell mondjam, nagyon feküdt a fegyver a kezemben, rögtön jó pár halált kiosztottam vele, ezért nagyon gondolkozok, hogy ha végeztem a engineer kasztal, még kipörgetem kíváncsiságból a medicet is, hát ha. Ami nem vonz egyáltalán az a Recon kaszt, valahogy én az akciót szeretem, nekem ott kell lennem a front vonalon ;Đ

Ami még egy pozitív emlék volt a hétvégén, az pedig a TANK menetünk. Szerintem street és jómagam egy kiemelkedő páncélos páros voltunk, ez szerintem több formában is megnyilvánult, mégpedig, hogy az egy kör alatt, 2 tankot használtunk el, folyamatosan leszedtük az ellenség helikoptereit és páncélosait és még ezek velünk voltak elfoglalva, gyalogos társaink minden zászlót elfoglaltak és nyertük is a kört, köröket. Talán most már street is vette a lapot, hogy tankkal vagy bármilyen más páncélossal ne akarjunk bemenni a szűk helyekre, épületek közé és nem utolsó sorban ne 5 méterről akarjunk harcolni. Ahol ez lehetséges, mindig mozogjunk nyílt terepen, messzebb. Több esélyünk van a győzelemre, és ez is bevált. Néha kipattantam a tankból eleresztettem egy rakétát én is, így növelve a az ellenséges tank kilövésének esélyeit és ha kellett, azonnali javítást is megoldottuk a harc közben.  Néha rush is elcsent egy ellenséges tankot és próbáltunk együtt mozogni a tankokkal, de egyelőre ő is bemegy, mindenhova ahova nem kellene, de majd alakítjuk a stratégiát ;Đ

Lassan megvannak a kedvenc pályáink és vannak olyanok is amiket nagyon utálunk, de hát ez valahol így természetes. A négyesünk egyelőre jól szuperál, az esetek többségében a kedvenc pályáinkon mindig legjobb squad és a kör legeredményesebb játékosai vagyunk. Persze jó lenne, ha bővülne a létszám, de az emberek nagyon nehezen mondanak igent a meghívásra. Itt elsősorban a régi swat4es társaságot értem.

Egyébként, ami még nagyon bejött a játékban, hogy kaszttól függően nem az a lényeg, hogy mennyit gyilkolsz. A lényeg, hogy végzed a rád eső feladatokat. Volt, hogy alig lőttem embert, de likvidáltam pár páncélost, javítottam ezerrel és az a kép fogadott, hogy a csapatom legeredményesebb játékosa lettem, pedig álmomban se hittem volna, hisz tudtam, hogy a fegyveremet alig használtam. Ez jó, talán így nagyobb lesz a kényszer, hogy mindenki a feladatát végezze el a játéknak megfelelően.

Mindent összevetve, volt sok jó jelenet, társaim és most már sullyt is idesorolva, nagyon eredményesen játszanak, szépen, okosan és igen látványosan. Voltak humoros jelenetek, voltak csoportos belső káromkodások a sniperek miatt, voltak komoly jelenetek, mikor mindenhonnan röpködtek a golyók, dolgoztak a medicek de megvédtük a pozíciónkat. Rush jelölte a tankokat, én megpróbáltam őket kilőni, street meg sully élesztett minket, mert az én esetemben volt is rá szükség ;Đ

Most hétvégéig nem lesz sok időm játszani, bánom is nagyon, várom is a hétvégét, mikor mind két nap a lehető legtöbbet szeretnék fent lenni a srácokkal! :)

A többit meglátjuk, most erre volt időm, ennyire volt időm. Remélem fent említett urak, minden kimaradt, emlékezetesebb történést megosztanak még komment formájában!   
    
Pár shot:

 
 
 
 
 

 

Teljes méretű kép megtekintéséhez, Firefox alatt, jobb klikk és kép megjelenítése. IE alatt nem tudom, lehet le kell tölteni a képet...

A personal stats az enyém! ;Đ Nekem is legyen már valami kis büszkeségem! ;Đ

 

Szerző: anshin

4 komment

Címkék: bfbc2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr121845611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.03.17. 04:50:17

Szép összefoglaló! Ugye, hogy jó a conquest mód is? :D

Street^ 2010.03.17. 10:11:37

Szép!

Saját véleményem szerint is jól pörgött a hétvégén a mi kis 4-es fogatunk, ahoz képest hogy elötte nem nagyon voltunk együtt négyen max 1-1 órákat. Ez következhet abból is, hogy nem amatőrökkel játszottam :), na meg persze abból is hogy maga a játék is ösztökéli arra a gondolkodó embert hogy segítse a társát a játékban ezzel elősegítve a csapat nyerési esélyét és nem utolsó sorban a saját pontszámát is növelje. Ahogy Anshin is említette megvannak már a kedvelt és kevésbé kedvelt pályáink , azonban ezt nem szabad rögzíteni mert úgy vélem a kevésbé kedvelt pályákat is meglehet szeretni csak jó stratégiát kell rá kiépíteni. Mint azt tettük is az egyik ilyen pályán ahol tulajdonképpen nem a zászlókkal foglalkozott kis squadunk hanem a pálya szélén lévő sok sok sniperrel és társaikkal, ezzel már is eltereltük az ellenfél nagy részének a figyelmét közben pedig társaink elfoglalhatták a zászlókat.
Én is csak azt tudom mondani összességében nekem nagyon tetszett minden és hónapok óta nem játszottam ilyen jót fps-el mint most. Nem utolsó sorban ismét szeretném megköszönni az egyenlőre kis csapatunk nevében is a TS3-at Ladistának :)ami lehetővé teszi a gyors kommunikációt ezzel is elősegítve a csapaton belüli együttműködést.

Üdv Street.

anshin 2010.03.17. 10:27:06

Most már ideje lenne, ha egy szervert is kapnánk a vezérmanagertől!!! Mert átmegyünk DaDDyhez!!! :DDDDDD

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.03.18. 12:29:47

@anshin: mondtam már ezerszer: olcsón lehet szervert bérelni. Egy 16 slotos ~3700 forint. Simán össze lehet dobni szükség esetnén. De ahogy elnézem a szerverlistákat, rengeteg bc2 szerver fut jelenleg is üresjáratban.

A Daddy-s felvetésedet meg sértésnek veszem :D
süti beállítások módosítása