BC2: 2 havi összefoglaló

2010.04.24. 11:41

Igazából feleslegesnek éreztem hetente írni, mert olyan nagy és jellegzetes dolgok nem történnek a játékok alatt, de csak hogy legyen már kint valami, mert a vezér se ír semmit, rászántam magam pár sorra. ;Đ Szóval…

Ahogy már mondtam, sok újdonság nem történt velünk az elmúlt időszakban, játszottunk, ahogy eddig, nagy és jelentős véleményváltozás nem volt, én legalábbis így gondolom.

Továbbra is a HARDCORE szervereket látogatjuk, normál szerverekre fel se megyünk és én nem is értem, hogy a többség miért szereti a normál szervereket, mikor pont a HC nyújtja a játék igazi oldalát. Nincsen teli zsúfolva a képernyő mindenféle felesleges adatokkal, nincs szálkereszt és nem utolsósorban nem kell 1 tár adott esetben az enemybe, hanem elég annak töredéke is, ami sokkal izgalmasabbá, reálisabbá teszi a játékot. De hát ízlések és pofonok vagy kinek a pap, kinek a papné. ;Đ

A játék rákfenéje még mindig azok tömege, akik abban lelnek proságot és élvezetet, hogy hatalmas mordályokkal bokrokban és sziklák között, vagy ablakokban ülve lövöldözgetik a jónépet. Ahogy elmondtam, ezzel önmagában semmi gond nem lenne, mármint, hogy vannak bundások, de sajnos arányuk a szervereken messze nagy a gyalogságéhoz képest, mint kellene és ilyenkor értelmetlen vásári céllövöldözéshez kezd hasonlítani a dolog és ez nagyon elveszi az ember kedvét a játéktól.

Lehet sima BF2-ben jobb volt a bundások aránya és nehezebb volt azzal a kaszttal játszani, de itt BC2ben a legtöbb pálya pici, jól kidolgozott, és ha nem lennének árulkodó jelek a lövészek helyzetét illetően, akkor HC módban, ahol nincs killcam, sose lehetne megtalálni őket. De hát ezért HARDCORE, az ember érezze azokat a dolgokat, melyeket többé nem lát kiírva a képernyőre és használja a fejét, szemét, hogy ki, honnan lőtte le.

Mint már leírtam más írásokban, kellenek a bundások, szükséges a jelenlétük, de talán lehetne a számukat más játékokhoz képest korlátozni és talán az se ártana, ha lenne egy általános szálkereszt kilengés, mely nehezítené a helyzetüket és ez által tényleg a „legtehetségesebbek” lennének bundások, nem pedig minden balfék, aki túlságosan balfasz a közelharc gyors világához. Az Americas Army megoldásait lehetne alkalmazni ebben a játékban is, de külön is vehetik, hogy például ez csak HC módban legyen így, a többi normál szerveres piskóta meg játsszon, ahogy akarjon.

Hál’ istennek van egy szerver, X6 néven fut, ott tiltották a mesterlövész puskák használatát és igen keményen be is tartatták ezt a szabályt az adminok. Komolyan, annyi élvezetes, gyors pörgős játékot, amit azon a szerveren játszottunk, uh, leírhatatlan. Az egyetlen dolog, ami negatív élmény volt a szerveren az General_prime személye, aki hihetetlenül jó játékos, még én is azt szoktam mondani, hogy ez vagy csal, vagy földönkívüli. Olyan fegyverekkel képes minket agyon alázni, amivel mi még lőni se tudunk, pedig street és jómagam is keményen próbálkozunk vele.  Bár néha beleszürkül a mezőnybe, de a legtöbb esetben kiemelkedő játékot nyújt a gyerek, viszont nem nagyképűsködik, nem él vissza a „hatalmával”, szóval inkább példa értékű, mint sem olyan, akit utálni kellene, mert sokkal jobb, mint mi.

Ha a bundásokat leszámítjuk, akkor a játékban nem volt lényeges beszámolni való. Mindenki kipörgette már az összes kasztot, még én is a bundás kasztot, bár azt is úgy, hogy végig shotival mentem, így legalább kipörgettem a kasztot is és megvan az 500 shotgun killes award is. Kettőt egy csapásra, mert én biztos nem bírtam volna bokorban ülni. Bár én személy szerint belső vívódásban vagyok, mert engineer kaszt jött be fegyver szempontjából a legjobban, viszont a rakéta is inkább házban sunnyogó gyalogság ellen vált be, mint sem a páncélosok robbantására. C4-el, meg több járművet pusztítottam el 1 hét alatt, mint engineerel 1 hónap alatt. Persze hozzá kell tenni, hogy még a távolságot jobban kell felmérnem, mert 85%-ban ilyen öngyilkos küldetéseim vannak, de igyekszek! ;Đ

Csak hogy C4 legyen nálam, vagy bundás vagy assault kell, hogy legyek. Bundás nem leszek, vagy ha az is leszek, akkor is olyan fegyvert kell választanom, ami mindenkinek elérhető és sajnos sok variáció nem jön szóba, szinte csak a G3.  Ami jó fegyver, erős, jó az alap célzója, messzire kegyetlen jó, viszont a közelharcnál nálam rendre felsül. Nem csak azért, mert kis tárral van felszerelve, hanem, hogy előttem 3 enemy, kb. 2-3 méter távolságban, egyre közeledve, elkezdem őket sorozni hátba és semmi. Nem halnak meg, én kifogyok, ők rám fordulnak és én egy nem éppen őszinte mosoly és egy hangos „basszameg” kíséretében meghalok, miközben kotornám elő a másodlagos maroklőfegyveremet. Azt én tökéletesen vágom, hogy a G3-nak nagy a szórása, ha az ember beletenyerel a bal gombba, de közelről, mikor szinte az enemy hátában van a fegyver csöve, én úgy gondolom, már mindegy milyen szórása van a fegyvernek. Persze, lehet, csupán én nem érzek rá a használatára, de még próbálgatom, aztán legfeljebb hagyom a C4 mániát és megyek vissza engineernek és hagyom az assaultos G3/C4-et a picsába. Ami még tartja bennem a reményt, hogy néha meg minden összejön G3-al, lehet inkább a környezeti gondok okozzák a problémát, mint a gép, FPS, PING, nem tudom.

Mostanában egyébként jelentős játékunk se volt, sully és rush is munkára való tekintettel hanyagolta a játékot, street mostanában bundás, mert arra élvez már ő is!! ;Đ Van egy új játékosunk is TOMO, bár ő még most bontakoztatja szárnyait az online játékok világában, szóval az ő teljesítményét egyelőre nem kommentálnám, majd az idő megoldja, ha meg nem, akkor se fogjuk kidobni, úgy gondolom nálunk nem az a lényeg, hogy ki mennyire PRO, mivel olyan úgy sincs nálunk, ezt a címet meghagyjuk másoknak, akik igényt tartanak rá.

Volt most egy update, sok változást hozott, bár igazából a játékban ezekből sokat nem éreztem, játékot nem optimalizáltak, tehát több FPS-em nem lett, viszont menüben, szerverkeresésben végeztek pár, várt átalakítást, mint hogy végre lehet HC szerverekre külön szűrni. Ez a mi esetünkben nagyon sokat segít. Állítólag a fegyvereket is módosították, de ebből én még nem vettem észre semmit, igaz, még csak 1x játszottam vele az update óta. Mindenki azt mondta, hogy a kést is elcseszték, én ezt nem olvastam még, de azon este 4 késelésem is volt, nem éreztem volna, hogy nehezebb lett volna, igaz, nem is szoktam vaktában hadonászni a késsel, így lehet, ha változtattak is, csak jó irányba tették azt.

Azt hiszem eleget rizsáztam már, hogy legyen kint valami ;Đ Más nincs, semmi nagyobb említésre méltó dolog nem történt. A játék jó, főleg ha együtt játszunk. Ennyi. Remélem ma is lesz valami komolyabb összeröffenés!

Vétel vége ;Đ
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr121947637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.04.24. 13:40:35

TOMO-ról lehetne bővebben infót? Esetleg feljöhetne IRC-re...bemutatkozhatna...a mazsola :D:D:D

anshin 2010.04.24. 13:49:24

jobb ha veletek nem találkozik :DDDD

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.04.24. 16:47:24

Miért? Nem eszünk meg senkit...max Debilon lesz -v és sanyi:D

Street^ 2010.04.25. 09:21:52

Akkor kakis marad.. :D, nem lehet mindig formában az ember de ha abban is van lehet a csapat miatt nem megy kellőképpen a játék tegnap kb ez történt , valószínüleg engem is hibáztat mert hogy nem velük voltam.. nem fogok magyarázkodni egyszerüen nem tudtam átlépni hozzájuk a szerver balance miatt.. 2x láttam rá lehetőséget de mire megnéztem tabbal és entereztem meg switch addigra megint nem tudtam.
süti beállítások módosítása