Modern Warfare

2010.02.26. 12:30

A napokban elhatároztam, hogy a sokak által dícsért Call of Duty: Modern Warfare 1-2-t kipróbálom.

Bevallom, eddig nem voltam jó véleménnyel a CoD sorozatról. A második részét singlében még végigjátszottam, de a második világháborús helyszínek engem soha nem vonzottak, ezért nem maradt meg bennem jó benyomás. A sztorija -szerintem- nagyon lineáris, semmi trükk, meglepetés, váratlan helyzet nem fogadott. Ezért az egyszer végigjátszandó játékok közé soroltam alapból és (sajnos) ez alapján osztályoztam -látatlanul- a Modern Warfare 1-2t-t is.

Ritkán tévedek ekkorát. Gyengének minősülő konfigurációm ellenére mind az első, mind a második rész számomra meglepően szép grafikával futott, szaggatás nélkül. Természetesen itt most ne 6048*2600-as grafra gondoljatok, 100x-os élsimitással, kutyafaszával, de régebben még említettem, hogy nem vagyok grafmániás :D

Az első rész története még nem is tartogatott váratlan fordulatokat, viszonylag könnyedén végig lehetett menni rajta mindenféle meglepetések nélkül. Bezzeg a másodikban...árulás, meglepetés, csel, halál ezerrel...atombomba, invázió és küzdelem, küzdelem, küzdelem. A játék csúcspontján -komolyan mondom- ökölbe szorult a kezem, mikor lelepleződött az összeesküvés hátterében lévő ember. Pláne, hogy...(de nem spoilerezek, tesség végigjátszani).

Eddig nem találkoztam olyan játékkal, amiben az átvezető részeket saját szemszögből lehet végigélni...mondjuk egy atombomba robbanását vagy egy halálra menő ökölpárbajt, esetleg szívünkhöz nőtt társunk halálát. Ez a fajta megoldás számomra nagyon bejött, remélem, hogy a jövőben több fps is átveszi azt.

Egy szónak is száz a vége: a fenti két játékot nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek, nem fog csalódni bennük!

Szerző: ladista

2 komment

Címkék: mw

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr451792027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anshin 2010.02.28. 10:38:25

Tegnap a nap könnyei c. filmben, ott volt SOAP ;Đ

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.02.28. 11:22:03

@anshin: nocsak...felépült a sérüléséből? Tudtam:D
süti beállítások módosítása