BFBC2 - első teszt

2010.02.02. 19:08

Nagyon rég elszoktam az FPS játékoktól ezért kicsit félve tettem fel, hogy kipróbáljam. Vegyes érzésekkel vagyok a játék iránt.

Azt kell mondjam elég gyorsan felkuszott a játék a gépre. Picit féltem, hogy a most vásárolt 9600 GT-n nem fog elfutni a játék. Mert a gép többi része elég bitangnak mondható. Miután sikeresen fentinstallálta a játék magát akkor ért az első pozitív élmény. Elindúlt.
Picit macerásnak tartottam a sok regisztrálást meg irogatást az indítás után, de ez lehet azért mert nagyon elszoktam ezektől. Miután ezzel is megvoltam sikeresen tudtam csatlakozni egy serverre.
Na itt ért az első negatív élményem. Az egér működött, de a billentyűnem. Valószínű bugos helyre lettem kirakva a térképen ezért nem bírtam mozogni. De sajnos nem, mivel a menü sem jött elő, fegyvert sem tudtam váltani, hogy esetleg gránáttal megölöm magam és újra kezdem máshol. Maradt a task manager kill. Bár volt más dolog is ami szemetszúrt, de erről majd később.
A második inditás már jobb volt, mert működött a billentyű egér. Egyszóval tudtam mozogni a pályán. Ellenben amit az első inditásnál is érzékeltem az most is jelen volt. Mégpedig az, hogy a robbanások közelben távolban, nay tüzeknél elég hibás és zavaró a grafikai megjelenés. Próbáltam én mindent állítani, hogy elmúljon de nem jött össze.

Ezt leszámítva elég jól ment az első kör. Bár össze vissza 3 embert birtam lelőni sniperkedés közben. Valóban furcsa, hogy egy emberbe 2-3 néha 4 lövés is kell, hogy meghaljon. Viszont nagyon nehéz lehet kiszurni a snipert mivel egyszer sem haltam. Ez jó érzés volt számomra.
A második körben megint nekifutottam a grafika állitásán, de az istennek sem akart jó lenni, sőt nagyobb tankos közelharcban a teljes képernyő mindenféle oriás szines pixellé alakul ár.
Ha ez a grafikai hiba csak átmeneti vagy esetleg csak a béta miatt van akkor azt mondhatom, hogy én rajongója leszek a játéknak és lehet visszaszokom az FPS-hez.

 

Szerző: slevinhun

3 komment

Címkék: bfbc2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr291723475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.02.02. 19:45:18

Érdekes ez a távcső megjelenítés. Régebben Dragunov elég sokszor volt a kezemben, egyszer sem fogadott ilyen "látvány" benne.
A hibákról...ez még csak béta vagy csak a konfigodat nem szereti (amúgy milyen géped van és emellett mekkora fps-el fut a BC2 Nálad?).
A sebzésről...ez maradt BF-es, ott is -fejest kivéve- általában kettő sniper találat kellett a killhez. Ez attól függ, hogy az ellenfélen van-e páncél (bár volt egy, ami rendesen átvitte a páncélt is egyből).

slevinhun · http://blog.slevin.hu 2010.02.03. 07:50:01

core2duo 2ghz
4gb ram
9600 gt 256ram-al

configot meg állitgattam legbutábtól a legbrutálig még a köztest is megnéztem de ezeke a szines pixelhibák benne voltak.

Remélem tényleg csak a béta miatt van.

Street^ 2010.02.03. 10:24:35

Hát nem tudom, lehet a ram kevés a videókariban vagy csak rosszul telepített nem tudom de nálam nem voltak grafikai gondok és az is gyanús hogy nem tudtál mozogni sem, mert olyan se volt még velünk, próbáld meg újra rakni hátha.
süti beállítások módosítása