Az első negatív kritika

2010.02.17. 09:16

Tegnap egy fárasztó nap után katasztófális élményekkel lettem gazdagabb.

 

Mint elmítettem elég fárasztó napom volt, fárasztóbb mintha egy hétfő lett volna. Részletekb nem megyek most bele. Miután végre hazaértem és ettem gondoltam esti elvezetés képpen játszom kicsit a BFBC2-vel.

Ezzel nem is lett volna gond hiszen manapság ez tölti ki a játékra szánt időm 95%-t. Ezzel szemben tegnap nekem 1 órán keresztűl "Failed to connect to EA Online" hibaüzetet dobta ki a játék. Kezdtem full idegbeteg lenni emiatt, mert a forumokon és az ismerősi körben sem tudták, hogy mi a hiba oka. Kezdtem már azt hinni, hogy valami gond van a beta kulcsommal és ezért nem enged fel.

KB 1 óra próbálkozás után végre sikerült csatlakoznom. Az jutott az eszembe, hogy ez valami szándékos leállás és hátha javitgattak valamit a játékon (bár akkor valószínű upgrade is lett volna inditásnál). Egyből fel is mentem egy szerverre, de sajnos a PB kirugott valami "init" akármi hibával. Mondom nem gáz majd felmegyek másikra volt ez már így korábban is. Mivel én a "Play Now" gombal csatlakozom a szerverekre, mert a Browse Server percekig keresi a szervereket ezért random dobál be szerverekre. Valmiért csak PB szerverre tett be engem, mert állandóan kb 15-20 másodperc után kidobott.

Csak én vagyok a láma vagy tényleg nincs benne a játék a PB softverbe hogy frissitsem a pb-t?

Egyszóval kb 2 órát szenvedtem és egyhuzamba 20 másodpercnél többet nem tudtam játszani. :S

Szerző: slevinhun

7 komment

Címkék: bfbc2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr851765449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Street^ 2010.02.17. 12:24:07

Tudomásom szerint nincs bétához pb szóval .. de attól még a szerver kérheti és ki is rug ha nincs :D filterbe be kell lőni hogy ne legyen pb vagy addig kell próbálkozni play now-al amíg olyan szeróra nem rak ahol nem kell...

tHUNder_ · http://www.swat-4.hu 2010.02.17. 13:16:53

Nem kell aggódni, globális probléma volt a leállás. A játékszervereket frissítették, viszont a kliens frissítést csak mára ígérték.
A pb hiba sok embert érint, foglalkoznak is vele az EA fórumán, érdemes olvasgatni néha.

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.02.19. 08:25:20

Kijött a napokban egy patch és a játékosok 99%-a áradozik, hogy mennyire felnyomták benne az FPS-t. Állítólag klasszul optimalizálták a két magos procikra is! Tapasztalatok?

Street^ 2010.02.19. 15:11:26

Nekem eddig sem volt vele gond, mediumon fut szépen ahogy a gép beállitotta magának:)
süti beállítások módosítása