Rappelz szenvedés

2010.02.23. 11:09

Holnap kijön a Rappelz-ben egy újítás amiben sokkal nehezebb lesz fejlődni. Ezért úgy gondoltam, hogy még tegnap este gyorsan fejlödök kicsit. Bár ahogy korábban az FPS-t adtam fel az MMO kedvéért nemrég pedig az MMO-t adtam fel a BFBC2-ért, ezért elég szenvedés volt a játékba "visszaszokás". Szenvedtem nem találtam a gombokat, kombokat. De alapvetően jól ment a játék bár a fejlődés nem úgy jött ahogy szerettem volna. Kiváncsi vagyok mit hoznak össze holnap az új kieggel. Nagyban befolyásolhatja, hogy maradok FPS-nél vagy MMO-nál vagy pedig megosztva a szabadidőm ez is egy kicsit meg az is egy kicsit. :D

Szerző: slevinhun

2 komment

Címkék: rappelz

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr101783280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.02.23. 13:06:25

Ismerős szitu. Asszonnyal world of warcraftozunk (ő többet, én kevesebbet) és pár hetes kihagyás után én sem tudom, hogy mit, hogyan tegyek a karakteremmel. Ilyenkor delete és új kari :D:D

Szerintem megosztva. Több bc2, kicsit kevesebb mmo, de én nem hagynám teljesen ott :)

slevinhun · http://blog.slevin.hu 2010.02.23. 15:12:56

én se szivesen. mert eljutottam már egy elég jónak mondható szintre. sok időt energiát öltem bele. majd ugyis meglátjuk mennyi időm lesz egyáltalán jáccani.
süti beállítások módosítása