Hol is kezdjem... A játék megjelenése egy két nap múlva lesz , azonban az én postásom már MA meghozta a játékot :), így azonnal bele is vágtam a Single Player részébe!!

 

Azt kell mondjam, a Béta verziós Multiplayer rész kipróbálása után mely szerintem iszonyatosan jóra sikeredett, a Single Player rész sem fog csalódást okozni!!. Jómagam még csak az elején járok a játéknak, de már az első 5-10 percben szerintem lelehetett vonni a következtetéseket miszerint Über játék :), a játékban tovább haladva ez a szó csak fokozódott bennem, hiszen fantasztikus érzés egy már korábbiakban említett szép grafikáju játékkal játszani úgy mint ha az a valóság lenne. A küldetéseket természetesen csapatban hajthatjuk végre, még hozzá egy nagyon jól szervezett csapatban, az embernek olyan érzése támad mint ha tényleg kommandós lenne. Továbbá a játék sok kis rövid videó bejátszást rakott az egyes jelenetek közé de hálisten nem olyanokat amin elalszik az ember, azok is izgalmasak és természetesen egybevágnak a sztorival. A játék közben sincs lehetőség az unatkozásra, hiszen egyik akcióból csapódunk át a másikba, amiket egyszerüen eszméletlenül megcsináltak :)

Azt hogy mikor, merre , mi , hogyan történt velem a játékban nem írom le, mert akik még megveszik a játékot gondolom maguk szeretnék átélni , felfedezni ezeket a dolgokat :).Röviden ennyi majd még biztos lesz folytköv. :)

Szerző: Street^

14 komment

Címkék: bfbc2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr481794568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

slevinhun · http://blog.slevin.hu 2010.02.27. 13:08:46

azt a változatot amit neked hozott a postás lehet valamilyen formában neten jáccani? vagy azt a verziót a drágábbik postás hozza? :D

anshin 2010.02.27. 13:10:08

Az én változatomat keddre ígérte a CD galaxis :) Én már kivárom :)

Street^ 2010.02.27. 13:31:24

@slevinhun: Ugyan nem próbáltam még , de erősen kétlem hogy lehetne Neten :), úgy ahogy mondtad azt egyszer majd a drágábbik postás hozza :D

tHUNder_ · http://www.swat-4.hu 2010.02.27. 21:12:04

Jelentem, kipörgettem a single-t :)
Iszonyat jó volt. Már a hátam és a derekam alig érzem, de meglett :D

Street^ 2010.02.27. 22:49:46

Egy újjabb, rövid de ütős bemutató a játékról! :)

www.youtube.com/watch?v=aeJ1G-JFp6A

Street^ 2010.02.28. 09:12:45

Ja és tegnap elfelejtettem írni, ISTENI volt a Single Player !!:D

Street^ 2010.02.28. 09:15:29

@tHUNder_: Próbáltad a serial kódot beírni loginnál ?

Street^ 2010.02.28. 09:48:18

Postás hozta... :D

anshin 2010.02.28. 10:37:20

pfuj.. tolvaj banda :D Kérem jegyzőkönyvezni a tiltakozásom ;Đ Nem baj, holnap, vagy kedden majd én nevetek!!! ;Đ

Street^ 2010.02.28. 10:53:00

@anshin: Hát, ebben biztos vagyok :)

Street^ 2010.03.01. 07:37:24

Hát egy próbát megér :)

tHUNder_ · http://www.swat-4.hu 2010.03.01. 23:02:00

@Street^: nem fogadja el sajnos az RLD végződésű kulcsokat :(
süti beállítások módosítása