SWAT 4: 2010

2010.03.03. 19:15

Az alábbi történetet Tru (alias Darkness) osztotta meg velünk emailban.

 

 Hello!

Küldök egy képet amit muszály volt lefényképeznem ma játék közben...

Kedves FanatiC|6 vagy másnéven TaS barátom épp a minap játszott a Hírhett HELIX Klán serverén és gondoltam felmegyek én is kicsit levezetem a feszültséget....Hát az első kör végére be is értem és láttam, hogy volt egy bandi nevezetű figura is a serveren aki osztotta a népet.Nos, hát akkor kezdjük a második kört...A-Bomb volt a map, ami nekem nem az erősségem, hiszen nekem az a map kicsit laggol(nemtudom miért).
Eltelt a 15 percből 5 perc, amikor bandi(aki ISC bandi állítólag) beírta, hogy "Tru elég furcsán lősz".Ezen elkezdtem nevetni TeamSpeak-en és Tas beírta, hogy Tru haver.Hát a fényképen látszik, hogy mi volt rá a válasz.
Nem volt kedvem kötni, így lövés: 38; kill: 10 és 4x kötöttek meg.Ez azért elég tré dolog, hogy még ilyen stattal is cheater vagyok.
Kis idő elteltével tovább folytatódott a történet, amikor is a monitor másik feléről valami MichaelHUN vagy nem is tudom kicsoda beírta, "Tru csal"
Megint mosolyra állt a búrám, hiszen rájöttem, hogy újabb fiatal tehetség mérte össze tudását egy nála tapasztaltabb játékossal.Nem is írtam se bandinak, se annak a másik figurának, hiszen nem szokásom visszaszólni, inkább hagyom az egészet.Látszik szeretnek chatfalra írni játék helyett, dehát mit várunk manapság a SWAT4-en belül.
Furcsa volt számomra, hogy olyan ember írta be, hogy furcsa a játékom, aki tapasztalt és régóta játszik a játékkal.Nem is értem, hogy minek az ilyen fellendülés, hiszen lehet, hogy szerencse, lehet hogy tudás volt előnyben.Én nem mondom magamról, hogy tudok játszani, de 4 év alatt tanultam dolgokat és nemhiszem, hogy más ugyanezt a hibát elköveti, hogy gyanúsítja a másikat aki kb. ugyan abban az évjáratban jár mint akárki.

ISC Bandinak üzenem, hogy ha olvassa ezt a kis történetet ami ma történt a HELIX Serveren, akkor gondolkozzon el azon, hogy miért is érdemes elöbb gondolkozni utánna cselekedni...De persze a látszat néha csal.

A kör végén természetesen lejöttem, hiszen nem volt kedvem tovább hallgatni a chatfal csipogását mert minden második beírás "Tru cheater" stb.stb. volt vagy lett volna.

Lényegében ennyih volt a swat,remélem nem untattalak Ladista, de már nemvolt kedvem írni a
swat-4.hu oldalra, hiszen ott írtam már eleget.

További szép estét!

Üdv,
Tru a.k.a. FanatiC|Darkness

Mit is mondhatnánk erre? Bíztatót már nem tudunk, csak annyit, hogy tudjuk, a swat4 a szíved csücske, keress egy új játékot (például a Battlefield: Bad Company 2-t), új közösséggel. A swat 4-ben az "újak" mind ilyenek lesznek csak. Egyre fiatalodik a közösség, a fiatalok meg sajnos ilyenek.

Szerző: ladista

1 komment

Címkék: swat4

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr891806564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Street^ 2010.03.04. 06:38:19

Köszönjük hogy megosztottad velünk a történteket, de szerintem mindenki tisztában van vele Sajnos ez már egy alap szituáció swatban és még szerencsésnek érezheted magad hogy nem volt aki kibannoljon :D.Tanácsolni én is csak azt tudom amit Ladista elvtárs mondott, most már tényleg ideje új játékot keresni és mivel nagy jövője szerintem Battlefield Bad Company 2-nek lesz igy ezt ajánlom én is :). Üdv
süti beállítások módosítása