PKR póker eredmények

2010.03.13. 12:16

Tegnap újra feltettem a PKR elnevezésű pókerklienst. Tudjátok, ez az a kliens, amiben úgy érezheted, hogy ott ülsz az asztalnál.

Rögtön regisztráltam is magam egy 100 fős sit'n go tornára. A nyereményalap nem sok, 25 cent, de egyenlőre nem a pénzért játszom, hanem a szórakozás miatt...és ha van valami pénznyeremény, bármekkora is, legalább van tétje a játéknak.

Az első torna jól sikerült. Feszes játékkal bejutottam a final tablera, ahol végül negyedik lettem. Kiesésem érdekes volt, az asztalnál a második legtöbb zsetonom volt, majd a chipleaderrel szemben belementem egy all inbe. A riverre természetesen lejött neki az a lap, amivel végül nyerte a leosztást...Nyereményem hatalmas 0.01 dolcsi volt :P

Ma délelőtt nekiálltam egy 10 fős, pot limites asztalnál egy tornának. Pot ,limitet még nem játszottam, először érdekes volt a tétek emelése, későbbiekben már megszoktam. Ismét feszes játékstílust választottam, amin a játékosok "fogyásával" egyre lazítottam. Szerencsém is volt, például kétszer egymás után is QQ leosztást kaptam, amiket jól megjátszva megalapoztam a stackem nagyságát. A vége -nem mondom, hogy természetesen- tornagyőzelem lett.

A pkr-től kaptam egy mailt is, röhögtem rajta egy adagot:

 

Poker world thrilled as ladista takes huge $0.06 tournament prize. "Fame won't change me" says ladista
By Special Correspondent.

PKR NEWS - ladista fought a field of 10 tough competitors to take 1st place in the PKR 10 Cent Giveaway Tournament and $0.06. "It was an incredible display", said one observer, "everyone was on the edge of their seats".

 

The result marks another big step in ladista's meteoric rise to poker stardom. "I predict big things from ladista", said a poker insider, "all the ingredients are there; skill, determination, guts - and a slightly funny haircut."

Jó, mi? :D

Szerző: ladista

3 komment

Címkék: pkr

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr581836385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

slevinhun · http://blog.slevin.hu 2010.03.14. 08:19:38

itt lehet rendes és kamu pénzel is jáccani?
mert lehet akkro kipróbálom én is.

Street^ 2010.03.14. 08:58:15

Ez félre érthető is lehet ... a pénzhamisítást tiltja a törvény :D szóval kamu pénzel ne próbálkozz :D csak játékpénzel:)

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.03.14. 10:02:05

@slevinhun: természetesen lehet mindkettővel, a hatalmas nyereményem például irl mani.
süti beállítások módosítása