EA HUN BF2 OFFICIAL [RANKED] szerver, Dragon Valley térképpel, telített, 32-es létszámmal.

 

Kezdetben egyedül mentem fel erre a szerverre, Kínai oldalon kezdtem, Vista Pointot választottam ki magamnak. Sajnálattal vettem tudomásul, hogy megint sikerült olyan csapatba kerülnöm, akik nem nézik a társaik spottolását, de vígan elszórakoznak azok szenvedésein. Éledés után egyszemélyes háborút vívtam egy tankkal és egy helikopterrel. Nem én voltam a nyertes. Támogatás, segítség saját oldalról? Semmi.

Szerencsére Debilon tizedes és rögtön érdekesebb lett a játék. Persze...ha valakivel össze lehet dolgozni. Természetesen egy squad, a vezetésem alatt. Taktikánk szerint kínai oldalon kezdés után betámadtuk az amerikai oldalon lévő dokkokat. Ketten...érdekes volt, mivel kezdés után vagy onnan vagy az anyahajóról jönnek az ellenfelek. Először csak spottoltuk a dokkokból kiguruló tankokat, dzsipeket, ha lehetőségünk adódott, akkor le is szedtük őket az AT felszerelésünkkel (végre Debilon is mert váltani a standard assault kittjéről). Én jelentettem, ő kivégezte. Jó összmunka volt. A helikopteres támogatás megérkeztekor betörtünk mi is a bázisra és segítettünk elfoglalni a zászlót. Eközben már special forces kasztra váltottam, társam fedezése mellett megsemmisítettem az ellenfél radarját illetve parancsnoki központját. Aztán még egyszer, mert az ellenség heves rohamokban próbálta visszaszerezni a dokkokat (fontos a sok jármű, ami ott parkol). Egy ideig sikerült visszatartani őket, de mikor már állandó tüzérségi támadás alatt álltunk, egyszerre két helikopter szórta az áldást a nyakunkba és a bázison kívülről egy mesterlövész is pufogtatott ránk, először egy daru tetejére szorultunk, majd miután a vízről is csónakokból lőtték a helyünket (be is mondtuk az unalmast), spawn helyet váltottunk inkább. Ekkor pontokban már annyira vezetett a csapatunk, hogy nem kellett tovább szenvednünk, hisz' a kör már megvolt.

Következő kör(ök) is érdekesre sikerültek, nem egyszer olyan tűzharcot vívtuk, hogy ilyet még nem éltem át online fps életem során. Sajnos gyakran a parancsnok (commander) nem állt a helyzet magaslatán. Előfordult, hogy a Templom védelme közben, mikor a folyó túloldaláról két tank és egy mesterlövész tartott folyamatos tűz alatt minket, hiába könyörögtem tüzérségi támogatásért, az ellenfél pozíciójának pontos megjelölésével...nem segítettek rajtunk. Nagy nehézségek árán megoldottuk a helyzetet, összességében mi jöttünk jól ki a dologból, a zászló a mienk maradt. Parancsnokunk hozzá nem értését mutatja, hogy nem egyszer a legnagyobb harcok közepette kiadta a map másik pontjára való átvonulásra vonatkozó utasítását. Mire odaértünk, általában már el is foglalták a mieink azt, amit védtünk addig, azt meg az ellenfél...gratula.

A játék során összehozott a sors minket az ún. profikkal is...egész jól nyomták.

A játékot összegezve: 4 kör, 4 győzelem, bár kicsit kevéske a pont, de a szórakozás miatt nem érdekel túlzottan.

Szerző: ladista

2 komment

Címkék: battlefield2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr431696615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.01.24. 10:13:33

Ne géjézzél, gyere inkább Te is...elkenheted néhány prö száját :D
süti beállítások módosítása