Sokszor találkozunk játékokban, főként swat4ben érdekesnek tünő dolgokkal, melyekre emberek gondolkozás nélkül rá kiáltják, hogy CSALÁS! Pedig néha csak körülmények tréfálják meg a szemet.

Ma felmentünk ladista elvtárssal az UPH szerverre és jobb híjján 10 percig egymást kergettük igen izgalmasan :DD Volt egy szitúáció, melyet ha bárki más látott volna, szerintem soha az életben nem tudtam volna levakarni magamról az alaptalan csaló jelzőt, mert valóban, szerintem a 1000ből 1x előforduló hatalmas szerencse játszott közre az esemény bekövetkezésében.

Szituáció.

Ladista kintről jön be az épületbe, én meg éppen egy folyoson futottam és gyakorlatilag az ajtóban találkoztunk, mind ketten vissza-vissza hátráltunk. Ő kint, én bent. Nála éles fegyver, nálam lethal shoti. Gondoltam elszaladok az ajtó előtt párszor (mivel ladista nem a reflexéről híres :D) és megvárom még kifogy a fegyvere majd lerohanom. így is akartam tenni. Nekifutottam, és hogy legyen kis izgalom, az ajtóhoz érve, szinte teljesen random, félrekaptam a stukkert, mindenféle célzás nélkül kilöttem az ajtón a nagy térbe, ahol kis alakként ált ladista, majd visszarántottam a fegyvert majd tovább futottam, de ezt így talán az 1 másodperc alatt. Még szinte fel se fogtam, de hallom, hogy ladista találatot kapott, szinte el se akartam hinni, hát mi lehetett ennek az esélye? Szinte 0! Hihetetlen volt, hogy eltaláltam (és jól megkötöttem MUHAHA :DDD). És igen, ez egy külső személő szemszögéből olyan AIMBOT, hogy örök ban, és még is... csak a véletlen műve az egész.

Szerző: anshin

6 komment

Címkék: swat4

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr581707502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása