Éjszaka játszottunk 1et, Street, Tomo, Slezi, és jómagam...miútán megcsináltuk 2en Street gépét(tényleg fizettségről nem is volt szó még:D)

    Bajusz kollegina is megjelent egy kicsivel később; minden rendben ment 1-2 órát, amikor is Street váltott Rush módra, útána bajszi kitalálta, hogy ő most csakazértis sniperkedni fog, lesz.rja, hogy mi van a szerver szabályzatában. Mert ő megvette ezt a játékot, a serial-t, akkor joga van akármelyik szerveren csubakkának lenni a kaszt fegyvereivel!! Megkértem, hogy ha mi eldöntöttük hogy így lesz a MI szerverünkön, akkor bekell tartania a szabályokat, ha itt szeretne játszani, ez nem azon múlik, hogy fizetett-e a játékért avagy sem...Csak nem értette meg mi a szitúésön 6x-i kickre sem, erre elmegyarázott neki Slezi egy egyszerű példát, hogy attól még mert megveszel 1 doboz cigit, az nem jogosít fel arra hogy tiltott helyeken rágyújts; mert ott az a "szabály"! Amit szerintem egy épelméjű figura fel is fogott volna(már nem tudok mit mondani erre), mint a szerveren sokan meg is értették, és elfogattak, egyedül ő nem.

     Ezt a kickelősdit eljátszottuk 15-20 alkalommal, mire ő minden vissztérése útán csak sértegetni tudott engem és talán a vLr többi tagját is. Kicsit elegem volt ebből a macska-egér játékból, és megkínáltam 1 fincsi banán-al amit ő el is fogyasztott, sőt még repetát is kért belőle...a reakciója felénk ez volt (www.sg.hu/listazas_msg.php3) Én mondjuk nem tapasztaltam ilyeneket, sőt voltak olyan magyarok is akik dicsérték a szervert, hogy ilyen jó pingű, lag mentes szerveren nem is játszottak még! 

     Miért nem lehet azt megérteni, hogy avval, ha valaki rányom a join gombra a játékban avval egyben elfogadja a szerver szabályzatát is?!

 

WE PAY, WE PLAY

 

Szerző: Rushyk

2 komment

Címkék: vlr bfbc2

A bejegyzés trackback címe:

https://vivalaresistance.blog.hu/api/trackback/id/tr992094839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ladista · http://vivalaresistance.blog.hu/ 2010.06.20. 09:36:43

Bocs, Rush, nem vettem észre, hogy feljöttél reggel irc-re, a fentebbi szösszenetet írogattam. :D
A wolfcon kinél futott az adott időben? A szerver logot el tudnád küldeni nekem?
Az egészről a véleményem meg feljebb :)

Sleziii (törölt) 2010.06.20. 16:36:26

Törölték a linkelt hozzászólást. Nem kell vele foglalkozni, ilyenek mindig is lesznek.
süti beállítások módosítása